اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397505372

مسئولیت‌های اجتماعی در دایره توجه بانک ملی

کد: 1395060397505372

http://goo.gl/992uiw

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملی ایران همسو با اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه مناطق محروم کشور، توجه جدی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

مسئولیت‌های اجتماعی در دایره توجه بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساخت مدرسه، احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، مصلی، حوزه علمیه، تجهیز کتابخانه، مشارکت در طرح پیوند اعضا، احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی و..... تعدادی از پروژه‌هایی است که این بانک به طور مستمر دربرنامه‌ کاری خود داشته است. 
براین اساس ظرف چند سال اخیر، بانک ملی ایران با تخصیص و پرداخت مبلغ 21 میلیارد و 130میلیون تومان در طرح‌های عام‌المنفعه اجتماعی و فرهنگی مشارکت مالی داشته است. 
این بانک برای ساخت 40 مدرسه در مناطق روستایی و محروم کشور، مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان، جهت احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان، برای ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، مصلی، حوزه علمیه، تجهیز کتابخانه، مرکز فرهنگی، کمک به دانش‌آموزان نخبه محروم مبلغ 920 میلیون تومان، جهت احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی مبلغ 350 میلیون تومان پرداخت کرده است. 
پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی به ستاد دیه کل کشور برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ناشی از عدم توانایی در پرداخت دیه، پرداخت مبلغ 660 میلیون تومان بابت مشارکت در طرح‌ پیوند اعضای بیمارستان مسیح‌ دانشوری از جلوه‌های حضور بانک ملی ایران در طرح‌های عام‌المنفعه و خیریه کشور بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه