اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187395372

بانک ملی فراخوان داد

انتخاب بهترین شعار برای کارت های اعتباری

کد: 13950901187395372

https://goo.gl/nJnVB9

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت توسعه پیشگامان پویا فراخوانی تحت عنوان "طراحی شعار تبلیغاتی" ویژه کارت‌های اعتباری منتشر کرد.

کارت اعتباری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی  شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا ارائه دهنده خدمات کارت های اعتباری بانک ملی ایران از علاقه مندان دعوت کرد تا با توجه به نکات زیر در طراحی یک شعار مناسب و جذاب برای کارت های اعتباری همکاری نموده و از جوایز در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به ‌سایت این شرکت به نشانی https://www.bmicc.ir و یا کانال تلگرامی کارت های اعتباری به آدرس https://telegram.me/ccbmi مراجعه و از تاریخ 26 آبان تا 12 آذر نسبت به ارسال پیشنهادهای خود اقدام کنند.

به نفر اول ، کارت هدیه 700 هزار تومانی ؛ نفر دوم ، کارت هدیه 500 هزار تومانی و نفر سوم تا دهم ، کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که شعارهای پیشنهادی باید دارای ویژگی های زیر باشند :

– مزایای اصلی محصولات شرکت را بیان کند.

– مختصر، گویا، مستقیم، ساده و جذاب باشد.

– جایگاهی موثق و باورپذیر از محصول ارائه دهد.

– احساس عاطفی و فکری مناسبی در مشتریان ایجاد کند.

– به ذهن سپردن آن آسان باشد و به آسانی فراموش نشود. هر شخص می تواند با دو شعار در این مسابقه شرکت و متن شعار به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را از طریق پیامک به شماره تلفن 09104269446 یا پیام در تلگرام با آیدی @bmiccir و یا ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه