اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499165416

آموزش مجازی کارکنان بانک ایران زمین افتتاح شد

توسعه آموزش به صورت مستقیم و غیر مستقیم

کد: 1395060499165416

http://goo.gl/ofwqjG

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: برای توسعه آموزش، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم تلاش کرد؛ زیرا موفقیت و دستیابی به اهداف بانک یا هر سازمانی در گرو آموزش موثر است.

توسعه آموزش به صورت مستقیم و غیر مستقیم

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک در ساختمان شماره دو بانک برگزار شد، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل ضمن تاکید بر اهمیت آموزش همکاران، آموزش را به دو بخش تقسیم کرد و اظهار کرد:  بخش اول در حوزه آموزش سرمایه گذاری برای افزایش دانش، ارتقائ مهارت و تخصص همکاران و بخش دوم محیط و فضایی کاری است که ما آن را برای فعالیت و اشتغال انتخاب می کنیم.

پورسعید تصریح کرد: من و همکارانم مکلفیم محیطی را فراهم سازیم تا پرسنل در آن رشد کنند و هر روز یک مطلب جدید بیاموزند و به مهارت ها و تخصصشان افزوده شود، زیرا اولین چیزی که در انسان ها انگیزه ایجاد میکند، رشد و یادگیری است.

در ادامه هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانک پرداختن به بحث آموزش را پر اهمیت دانست و گفت: در گذشته به جهت گستردگی شعب بانک در سراسر کشور برای برگزاری دوره های آموزشی همکاران می بایست هزینه های زیادی پرداخت می شد و در هنگام برگزاری آزمون از مدیریت بازرسی به استان مربوطه بازرس اعزام می شد و این مستلزم صرف مدت زمان طولی بود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش