اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100285575

مرحله رقابتهای قهرمانی نوجوانان دختران فوتبال آسیا- بنگلادش

همدلی ملی پوشان برای موفقیت

کد: 13950606100285575

http://goo.gl/eE9X5n

، تهران , (اخبار رسمی): بازیکنان تیم ملی پس از برگزاری تمرینات خود به مدت 7 ماه و به صورت مستمر، حال آماده رقابت با حریفان سرسخت خود در آسیا هستند.

همدلی ملی پوشان برای موفقیت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، هاینه خداپرست-کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان درباره اولین بازی برابر میزبان گفت: بدون شک بنگلادش از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را می برد تا بتواند پیروز این میدان شود اما ما نیز برای پیروزی به این مسابقات آمده ایم و امیدوارم این امر رخ دهد.
وی ادامه داد: میزان آمادگی بازیکنان بالا است و برای شرایط سخت خود را آماده کرده ایم. ملی پوشان انگیزه بالایی دارند تا بتوانند در دیدار برابر بنگلادش پیروز شوند. شرایط آب و هوایی این کشور بسیار گرم و شرجی است و همین امر باعث می شود تا فشار سنگینی روی بازیکنان باشد. از هیچ تلاشی را برای موفقیت دریغ نمی کنیم.
فاطمه قاسمی-بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان نیز معتقد است با حضور در این دوره از بازیها باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کنیم.
وی گفت: شرایط آب و هوایی این کشور با شرایط آب و هوایی تهران بسیار متفاوت است. پس از برگزاری دو جلسه تمرین و ریکاوری تا حدودی خود را با وضعیت آب و هوایی بنگلادش وفق داده ایم.
بازیکن تیم ملی نوجوانان بانوان گفت:بدترین شرایط ما  این است که اولین بازیمان با میزبان است. این امر کمک بزرگی به تیم مقابل می کند چرا که از حق میزبانی و حضور تماشاگران بهره می برد.ما تمام تلاشمان را بکار می گیریم  تا موفق از این بازی بیرون آییم.
مائده دوجی-دروازه بان تیم ملی نوجوانان بانوان نیز معتقد است تلاشهای 7 ماهه و تمرینات مستمر در اردو باعث شده تا بازیکنان به آمادگی مطلوبی برسند و برای رقابت با حریفان آسیایی خود آماده باشند.
وی در اینباره گفت:  همه ما دوست داریم که پیروز میدان شویم. 7 ماه تلاش کردیم و تنها هدفمان پیروزی است. دو تمرین ریکاوری که داشتیم به ما کمک کرد تا از لحاظ آب وهوایی آمادگی مناسبی کسب کنیم.
وی در پایان درباره دیدار برابر بنگلادش گفت: هر چقدر آماده باشیم، بازی سختی مقابل میزبان، به خاطر شرایط میزبانی، حضور تماشاگران و داوری داریم و این امر باعث می شود تا بازی سختی داشته باشیم. اما به این موارد کاری نداشته وسعی می کنیم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش