اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100615581

مدیر عامل بیمه اتکائی ایرانیان خبر داد

کاهش معدل سنی مدیران عامل بیمه ای

کد: 13950606100615581

http://goo.gl/WqY3DE

، تهران , (اخبار رسمی): آسوه گفت:معدل سنی مدیران بیمه ای کاهش یافته و در بدنه و مدیران میانی شرکتها نیز حضور نیروهای جوان کاملا مشهود است.

مدیر جوان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، محمد آسوده مدیر عامل این شرکت، ضمن مرور خاطرات خود از 35 سال فعالیت در صنعت بیمه ایران و واکاوی برخی چالش های بازار بیمه در شرایط فعلی به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد بیمه اتکایی ایرانیان پرداخت و گفت: شرکت اتکایی ایرانیان تلاش کرده  منطبق بر برنامه پنج ساله خود حرکت کند.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان با اشاره به تامین 100 درصد سرمایه اولیه در چهار سال اول، از افزایش 31 درصدی سرمایه و رسیدن آن به 201 میلیارد تومان خبر داد و تاکید کرد: قبل از پایان سال جاری هم حدود 50 میلیارد تومان از محل سود سهامداران و اندوخته سرمایه ای، به سرمایه این شرکت افزوده خواهد شد.

وی از افزایش نیروهای جوان در صنعت بیمه اظهار خرسندی کرد و گفت : به نظر من  معدل سنی مدیران بیمه ای کاهش یافته و در بدنه و مدیران میانی شرکت ها نیز حضور نیروهای جوان کاملا مشهود است.

آسوده از افزایش تعداد شرکت های بیمه و ورود نیروهای جوان به بازار بیمه ابراز رضایت کرد و خاطر نشان ساخت: مدیران صنعت بیمه باید از درون این صنعت بیرون بیایند تا صنعت بتواند کارآمدی لازم خود را داشته باشد.

 وی افزایش نیروهای متخصص در صنعت بیمه را لازم و ضروری دانست و گفت باید در این صنعت نیروهای متخصص بیشتری تربیت شوند و به صنعت بیایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه اتکایی ایرانیان

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی سهامی عام با مالکیت خصوصی پس از ثبت در سازمان بورس و اوراق بهادار ، تاریخ 1388/12/22 تحت شماره 370373 و شناسه ملی 10320202522 در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه