اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101926104

گامی بلند برای توسعه اسکی در سراسر ایران برداشته شد

عضویت پیام محبی در کمیته جهانی رول اسکی

کد: 13950607101926104

http://goo.gl/zBN0ii

، (اخبار رسمی): نماینده ایران عضو کمیته جهانی "رول اسکی" در فدراسیون جهانی اسکی شد.

عضویت پیام محبی در کمیته جهانی رول اسکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، پیام محبی، با تصویب هیات رئیسه فدراسیون جهانی اسکی(FIS) عضو کمیته جهانی رشته رول اسکی در فدراسیون جهانی اسکی شد تا یک ایرانی در بالاترین مرجع این رشته ورزشی در جهان عضویت داشته باشد.

با عضویت نماینده ایران در کمیته رول اسکی فدراسیون جهانی اسکی، ایران نیز جزو کشورهایی می‌شود که در تصمیم‌گیری‌های این رشته در سطح جهان تاثیر گذار خواهد بود.

رول اسکی جزو رشته‌‌های پرطرفدار در جهان است که در طی سالهای اخیر فدراسیون جهانی اسکی سرمایه‌گذاری زیادی را بر روی آن انجام داده تا عملا در فصل هایی غیر از اسکی روی برف و یا در مناطقی که برف در آنها وجود ندارد، شاهد حضور اسکی باشیم.

در این رشته ورزشی چرخ‌هایی مشابه چرخ‌هایی اسکیت در زیر چوب‌هایی اسکی قرار داده می‌شود و ورزشکاران این رشته می‌توانند در مناطق صاف که امکان رول اسکی را داشته باشند، این ورزش را انجام دهند.

رول اسکی چند سالی است که به ایران آمده و حضور نماینده ایران در کمیته جهانی این رشته ورزشی می‌تواند سبب تحول در این رشته ورزشی در ایران شود. رشته رول اسکی را می توان در تمامی نقاط ایران اجرایی کرد و مزیت آن عدم نیاز به برف برای اسکی کردن است.

دکتر پیام محبی سالهاست سابقه فعالیت در اسکی ایران را دارد و تا کنون 4 دوره مسابقات اسکی دیپلمات‌ها را برگزار کرده که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.
وی در حال حاضر مسئولیت کمیته اتباع خارجی فدراسیون اسکی ایران را دارد و دارای مدرک مربی‌گری اسکی نیز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش