اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102726093

در بهار 96 به بهره برداری می رسد

راه اندازی پایانه جدید شرق

کد: 13950607102726093

http://goo.gl/AxNTIa

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه پایانه جدید شرق با تصمیم مدیران شهری در جهت بهبود حمل و نقل شرق و شمال شرق شهر تهران و کنترل و کاهش ترافیک این محدوده توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در دست احداث می باشد.

راه اندازی پایانه جدید شرق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک، به لزوم تسریع در روند ساخت این پایانه تاکید کرد و گفت: پایانه ها از نقش اساسی در جابه جایی های بین شهری برخوردارند و پایانه جدید شرق می تواند افق تازه ای را در تقویت ارتباط پایتخت با پهنه شمالی و شرقی کشور ایجاد کند.
 حسینی با بیان اینکه پایانه شرق قدیم مشکلات زیست محیطی بسیاری اعم از الودگی هوا و صدا بوجود اورده است، گفت : پایانه جدید، پاک تعریف شده به طوری که تفکیک ها و سطوح به گونه ای طراحی شده که کمترین الودگی صدا و هوا را داشته باشد. در این راستا هم با شرکت های دانش بنیان هماهنگ شده که آلودگی اگزوز اتوبوس ها نیز پالایش شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پایانه جدید در نزدیکی پارک سرخه حصار است، تلاش شده با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات زیست محیطی ، قطعه ای نا متناسب در این محدوده نباشد .
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پروژه پایانه شرق جدید تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است، تاکید کرد: با تمهیدات و برنامه ریزی هایی که در این بازدید صورت گرفت ، مقرر شد در بهار 96 پایانه شرق جدید به بهره برداری برسد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

سازمان عمرانی مناطق سازمانی غیرانتفاعی و وابسته به شهرداری تهران است و به عنوان بازوی اجرایی آن در ارائه خدمات مطالعاتی، تحقیقاتی، برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا و نظارت کلیه امور عمران و توسعه شهری فعالیت می کند‌.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه