اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102990040

برای رقابت در هجدهمین جشن سینمای ایران

انجمن سینمای جوانان با 15 اثر آمد

کد: 13950607102990040

http://goo.gl/aH20X2

، تهران , (اخبار رسمی): دو فیلم دیگر از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در بخش های مستند و انیمیشن هجدهمین جشن سینمای ایران با دیگر آثار به رقابت می پردازند.

تعداد آثار انجمن به 15 رسید  

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند زالزالک ساخته ایرج محمودی رزینی در بخش مستند و قارلی داملار از هایده مرادی در بخش انیمیشن جشن خانه سینما به روی پرده می روند.   

با حضور این دو فیلم در بخش های مستند و انیمیشن و با احتساب 13 فیلم داستانی، انجمن سینمای جوانان ایران حضور قابل توجه ای در بخش فیلم های کوتاه جشن سینما تجربه می کند و امسال 15 فیلم از تولیدات انجمن در این بخش رقابت خواهند کرد که این آثار از میان بیش از 500 اثر متقاضی حضور در این رویداد انتخاب شده اند.

فیلم‌های کوتاه «حفره مشترک» به کارگردانی اسماء ابراهیم زادگان،«روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری، «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی و «خودم را می‌کشم و تو مقصری» به کارگردانی علی اکبر محمدخانی و «وال‌ها» به کارگردانی بهنام عابدی از دفتر تهران، «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی از دفتر ارومیه، «هستی» به کارگردانی کمال پرناک از دفتر تبریز، «اول پائیز» به کارگردانی عادل تبریزی از دفترمشهد، «999999999» به کارگردانی کریم عظیمی از دفتر اردبیل، ، «ابراهیم» به کارگردانی پویان رنجبر و ایمان باقری از دفتر شیراز، «کچ» به کارگردانی مهرداد حسنی از دفتر رفسنجان، «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی از دفتر تهران و «عوارض خروج» به کارگردانی محمد نجاریان از دفتر تهران، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران هستند که در لیست 42 فیلم منتخب جشن سینمای ایران قرار دارند.

 برپایه این گزارش، مصطفی آل احمد، مریم اسمی خانی، مسعود امینی تیرانی، مهدی بوستانی، آرش رصافی، مهدی فرد قادری، سهند کبیری، بهاره للهی، شهرام مکری، روح الله مولوی، پویا نبی، سعید نجاتی و طوفان نهان قدرتی به عنوان اعضای هیأت انتخاب، آثار نام برده را برای حضور در مرحله داوری هجدهمین جشن سینمای ایران انتخاب کردند.

انجمن سینمای جوانان ایران درسال گذشته با 13 فیلم در این جشن حضور داشت که فیلم «قمارباز» از دفترشیراز 4 جایزه اصلی این جشن را به خود اختصاص داد.

هجدهمین جشن سینمای ایران 21 شهریور مصادف با روز ملی سینما برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر