اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106480040

فیلم کوتاه «آب یخ» در جشنواره فیلم‌ ایرانیان

کد: 13950609106480040

http://goo.gl/jEmfsB

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم کوتاه «آب یخ» به کارگردانی جلال ساعد پناه به نهمین دوره جشنواره فیلم ایرانیان سانفرانسیسکو راه یافت.

فیلم کوتاه «آب یخ» در جشنواره فیلم‌ ایرانیان

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در این دورۀ جشنواره، 37 فیلم از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، کانادا، ایتالیا، هند، امارات متحده عربی، جمهوری چک و اسپانیا با هم رقابت می‌کنند. فیلم کوتاه «آب یخ» به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان- دفتر سنندج از جمله فیلم‌های ایرانی راه یافته به این جشنواره است که داستان یک پیرمرد یخ فروش را روایت می‌کند.

جشنواره فیلم‌ ایرانیان سانفرانسیسکو، اولین جشنواره فیلم مستقل خارج از ایران است که از سال 2008 با نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه سینماگران ایرانی یا فیلم‌هایی درباره ایرانیان و با هدف کشف و حمایت نسل جدید فیلم‌سازان ایرانی ساکن در سرتاسر جهان، هر ساله در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: جلال ساعد پناه، تصویربردار: سرکیو مسگری، تدوین: لقمان سخنور، صدابردار: ارسطو مفاخری، صداگذار: قادر قادری، بازیگران: جهانگیر عثمان پور، چیاکو خورشیدی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان - دفتر سنندج.

نهمین دوره جشنواره فیلم ایرانیان 24 و 25 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر