اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106765575

مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی نوجوانان دختران فوتبال آسیا-بنگلادش

مهینی: سرمایه گذاری امارات خوب بوده است

کد: 13950609106765575

http://goo.gl/X2VAgm

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: تیم امارات از لحاظ فیزیکی نسبت به بازیکنان ما قوی تر است و بازی راحتی را مقابل این تیم نداریم.

مهینی: سرمایه گذاری امارات خوب بوده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی-سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: صبح امروز در نشست فنی که با حضور کادر فنی و بازیکنان برگزار شد درباره نقاط ضعف و قوت تیم مقابل به بحث و بررسی پرداختیم.
وی ادامه داد: امارات تیم خیلی سرسختی است. همانطور که قبلا اعلام کردم،  از 5 بازیکن مراکشی بهره می برد. حتی دروازبان این تیم مراکشی است و از لحاظ فیزیکی از بچه های ما بزرگتر  و قوی تر هستند. این تیم از سرمربی پرتغالی بهره می برد و بدون شک تفکر و نوع بازی این تیم نسبت به دو سال گذشته تغییر کرده است.
سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان ادامه داد: به لحاظ فنی با توجه به اینکه بازی این تیم با سنگاپور دیدیم،  از بازی مستقیم به راحتی استفاده میکنند و تیم مقابل را  در زمین خودش تحت فشار می گذارند. این تیم از دوسال پیش که از ما 9-0 باخت، روی تیمشان سرمایه گذاری کردند و اصلا قابل مقایسه با تیم قبلی نیستند. ضمن اینکه تیم امارات با آب و هوای این کشور مشکلی ندارد چرا که در همین شرایط جوی هستند.
وی در پایان گفت: تیم امارات با توجه به اینکه یک امتیاز دارد، برای برد و جدا شدن از ته جدول قطعا تلاش میکند و ما نیز تمام تلاش خود را بکار میگیرم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش