اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107105575

با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و آکادمی

تیم ملی فوتبال دانشجویان بدرقه شد

کد: 13950609107105575

http://goo.gl/TXxrLf

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال دانشجویان در آکادمی ملی فوتبال با حضور مسئولین آکادمی و فدراسیون دانشجویی برگزار شد.

تیم ملی فوتبال دانشجویان بدرقه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان امشب عازم کره جنوبی میشود تا در مسابقات فوتبال دانشگاههای آسیا به مصاف حریفان پرقدرت خود برود.
عصر امروز  مجتبی صدیقی معاون وزارت علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان،  محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال، دهخدا رئیس فدراسیون ملی و ورزش های دانشگاهی و  پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات  در مراسم بدرقه فوتبال دانشجویان حضور یافتند و دقایقی را صحبت کردند.
در ابتدای این مراسم دکتر دهخدا - رئیس فدراسیون ملی و ورزش های دانشگاهی من خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی گفت: امیدوارم با حضور در این دوره از بازیها و تلاش و پشتکارتان مزد ماه ها تلاش و زحمت خود را بگیرید. ما برای شما از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم و امیدوارم عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذارید.
در ادامه این مراسم دکتر محمد پورکیانی- مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این تیم گفت: این تیم مدتهاست تلاش می کند تا بتواند در این دوره از مسابقات عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد. برخی از بازیکنان حاضر در این تیم در تیم های باشگاههی حضور دارند و فعالیت می کنند. تمرینات مستمری که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته بودند، اکنون باعث شده تا تیم آماده ای را برای مسابقات فوق اعزام کنیم. از لحاظ فنی و اخلاقی خوشبختانه از بهترین ها را در اختیار داریم.
دکتر محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال و سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات دانشگاههای آسیا گفت: شاهد تلاش و پشتکارتان در تمرینات و مسابقات مختلف بوده ام. امروزه ورزش دانشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور شما و موفقیت تان در عرصه های بین المللی این نوید را می دهد که شاهد درخشش و عملکرد قابل قبولی از شما خواهیم بود. فدراسیون فوتبال به عنوان پایگاه و  خانه فوتبال محسوب می شود و شما اکنون در خانه خود حضور دارید و به همین خاطر مراسم بدرقه شما عزیزان را در آکادمی ملی فوتبال برگزار کردیم.
در پایان این مراسم دکتر مجتبی صدیقی-معاون وزیر ورزش و رئیس سازمان امور دانشجویان دقایقی را برای بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد و ضمن ارزوی موفقیت برای کاروان ایران از آنها خواست تا با اخلاق مداری، تلاش و پشتکار بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.
وی با اشاره به اینکه طی چند هفته گذشته مسابقات دانشجویان دختران و پسران را در مشهد مقدس برگزار کردیم گفت: این مسابقات با استقبال بالایی برگزار شد و از لحاظ فنی نیز در سطح قابل قبولی بود. اکنون ورزش در تمامی اقشار جامعه وجود دارد که مایه خوشحالی است. شما به عنوان نمایندگان دانشگاههای کشور در مسابقات بین المللی حضور دارید و امیدوارم بتوانید با دست پر بازگردید. ضمن اینکه قرار است تا در مسابقات یونیورسیاد از شاکله این تیم نیز استفاده شود و بدون شک این مسابقات تجربه مفیدی برایتان خواهد بود.
فرشاد کرمی-سرمربی تیم به همراه امیر عرب-مدیر فنی تیم نیز دقایقی را با مسئولین صحبت کرده و از روند آماده سازی و تمرینات صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کردند.
گفتنی است، تیم ملی فوتبال دانشجویان امشب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک می کند تا در شهر تیبک به مصاف حریفان خود در رقابتهای فوتبال دانشگاههای آسیا بروند.
این مسابقات از 11 تا 17 شهریورماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش