اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107596104

کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین:

به زودی به مسابقات بازمی‌گردم

کد: 13950610107596104

http://goo.gl/QgNtMj

، (اخبار رسمی): کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران می‌گوید به زودی و با بهبود شرایط جسمانی‌اش با قدرت به مسابقات بازمی‌گردد.

به زودی به مسابقات بازمی‌گردم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، حسین ساوه‌شمشکی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی، در مورد آخرین شرایط خود پس از عمل جراحی زانو اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و امیدوارم هرچه زودتر بازهم به شرایط ایده‌آل برای حضور در رقابت‌های اسکی بازگردم.

او افزود: زانوی من از مدت‌ها پیش دچار آسیب‌دیدگی‌ جدی شده بود ولی با این حال با همین شرایط سهمیه بازی‌های المپیک زمستانی را کسب کردم و در سال 93 نیز در رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا و نقره شدم.

کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران با بیان اینکه در نهایت پس از وخامت شرایط زانو مجبو به عمل جراحی شده، گفت: پس از آنکه شرایط زانویم به شدت وخیم شد در نهایت آن را عمل کردم و در حال حاضر نیز مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با بهتر شدن شرایطم به زودی بازهم در رقابت‌های مختلف حضور پیدا خواهم کرد.

ساوه‌شمشکی خاطر نشان کرد: امسال رویدادهای دشواری را در پیش داریم. بازی‌های آسیایی زمستانی و رقابت‌های قهرمانی جهان همراه با دیگر رقابت‌های بین‌المللی عملا سبب شده تا یکی از سالهای دشوار اسکی ایران را در پیش داشته باشیم و به همین خاطر تلاش می‌کنم تا به زودی و با بهتر شدن شرایط بازهم بتوانم برای کشورم موثر باشم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش