اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107855575

شجاعیان:حضور هواداران کار قطر را سخت می کند

کد: 13950610107855575

http://goo.gl/xMa92n

، تهران , (اخبار رسمی): هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور هوداران باعث آسان‌تر شدن کار تیم ملی مقابل قطر می‌شود.

شجاعیان:حضور هواداران کار قطر را سخت می کند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛ داریوش شجاعیان درباره برگزاری تمرین‌های تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار با تیم ملی قطر گفت: اردوی خوبی را در ایتالیا برگزار کردیم و الان هم تمرین‌هایمان را در ایران ادامه می‌دهیم و همه بازیکنان با انگیزه هستند. کادر فنی هم از انگیزه بالایی برخوردار است و آن را به بازیکنان انتقال می‌دهد. امیدوارم با حمایت مردم و حضور آن‌ها در ورزشگاه، راهمان را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.
او درباره حضور در لیست نهایی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: ان‌شاءالله با عملکردمان نظر کادر فنی را جلب می‌کنیم. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و هدفم کمک به تیم ملی و حضور در فهرست نهایی است.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره حمایت‌هایی که از تیم ملی انجام می‌گیرد گفت: حمایت‌ها خوب بوده و دیروز هم آقای جهانگیری در تمرین تیم ملی حاضر شدند و باعث بیشتر شدن انگیزه بازیکنان شدند. امیدوارم جواب این حمایت‌ها را بدهیم.
شجاعیان در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: تیم ملی مقابل قطر و اینکه چه شناختی از این تیم عربی دارند گفت: کاملا از قطر شناخت داریم و می‌دانیم نوع بازی آن‌ها چگونه است. ما به فکر پیروزی مقابل این تیم هستیم و تلاش‌مان را چند برابر کرده‌ایم که از سد این تیم بگذریم. کار ما با حضور هواداران راحت‌تر می‌شود و از طرفی قطری‌ها با حضور هواداران ایرانی با مشکل مواجه خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش