اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107945575

دژاگه: کاری به ملیت بازیکنان حریف نداریم

کد: 13950610107945575

http://goo.gl/iW69C3

، تهران , (اخبار رسمی): هافبک تیم ملی کشورمان اردوی ایتالیا را بسیار خوب دانست و دیدار روز پنج شنبه مقابل قطر را ارزیابی کرد.

دژاگه: کاری به ملیت بازیکنان حریف نداریم

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛ اشکان دژاگه وضعیت تیم ملی را ارزیابی کرد و گفت: اردوی خیلی خوبی در ایتالیا برگزار کردیم. آن‌جا آب و هوای خوبی داشت و همه بازیکنان صحیح و سالم به کشور بازگشتند. خوشبختانه در این اردو هیچ کدام از بازیکنان با مصدومیت مواجه نشدند.
او در خصوص دیدار مقابل قطر گفت: من در آنجا بازی می‌کنم و آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. آن تیم نسبت به جام ملت‌های آسیا تغییرات بسیاری داشته و بازیکنان جدیدی آمده‌اند که قطری نیستند. از کشورهای دیگر می‌آیند ولی برای قطر بازی می‌کنند و تیم‌شان خیلی قوی‌تر است اما ما کارمان را انجام دهیم و اگر از دقیقه اول دقت کنیم ان‌شاءالله با کمک تماشاگران می‌توانیم این بازی را ببریم.
دژاگه در پاسخ به این سوال که درست است قطر به عنوان میزبان دوره بعدی جام جهانی این تعداد بازیکن خارجی جذب کند؟ گفت: درست بودن یا نبودن، قانون فیفا همین است و اجازه می‌دهند که بازیکنان به کشور دیگری بروند. ما نباید به این چیزها فکر کنیم. ما باید به خودمان دقت کنیم و بازی خوب انجام دهیم و اگر این را انجام دهیم هنوز هم تیم‌مان بهتر از قطر است و امیدواریم این سه امتیاز را بگیریم.
هافبک تیم ملی در پایان درباره شرایط خود گفت: واقعا تمرین‌های خوبی انجام دادیم و من هم فکر می‌کنم در تمرین‌ها  خوب کار کردم و امیدوارم بتوانم تیم را کمک کنم. مهم این است که تیم ببرد. من سعی‌ام را می‌کنم که با بازیکنان خوب بازی کنم و مثل همیشه کارم را انجام دهم. خوب بودن و نبودن دست خداست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش