اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108355363

از سوی بیمه دانا در سه سال گذشته

26هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شد

کد: 13950610108355363

http://goo.gl/Med1uT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه دانا با سرعت دادن به فرایند پرداخت خسارت ، تقویت مدیریت بهینه منابع درسال های اخیر 26 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

بیمه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دست اندرکاران این شرکت که در سال گذشته با تولید 1480 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 1074 میلیارد تومان خسارت، ضمن کسب رتبه چهارمین شرکت بزرگ بیمه ای در کشور، عملکرد بسیار مناسبی از خود در صنعت بیمه به جای گذاشته اند، درصدد هستند با توانمند سازی منابع انسانی،تقویت شاخص های فنی و مالی،افزایش سهم فروش نقدی و توجه ویژه به فعالیت های برون مرزی به موفقیت های خود در این عرصه تداوم بخشند.

یکی از شاخص های مهم و تاثیرگذار بیمه دانا در فرایند عملیات بیمه ای ،پرداخت سریع و به موقع خسارت به زیان دیدگان است، به طوری که نشانگر ایفای حداکثری تعهدات این شرکت به بیمه گذاران خواهد بود . بیمه دانا با در پیش گرفتن این رویکرد موفق شده در طول سال های 92،93و 94 بالغ بر26 هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کند .

مبالغ میلیاردی و حجم خسارات پرداختی بیمه دانا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه خصوصی در کشور که همواره در جمع صد شرکت برتر قرار داشته، نشان از توانگری مالی قوی این شرکت از سویی و دارا بودن شبکه فروش قدرتمند و گسترده در کشور از سوی دیگر است.

ارائه خدمات ارزنده به بیمه گذاران در قالب پرداخت به موقع خسارت نشان دهنده توان فنی و مالی این شرکت در عرصه پاسخگویی به مشتریان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه