اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108435372

تقدیر بانک ملی از نفر اول کنکور سراسری

داستان نویس کشوری رتبه اول علوم انسانی شد

کد: 13950610108435372

http://goo.gl/77pMiD

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه هیأت مدیره این بانک از زهرا سادات موسوی نفر اول کنکور سراسری سال 1395 در رشته علوم انسانی تقدیر کرد.

بانک ملی و تقدیر از کنکور

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده در این جلسه که با حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از مسئولان ارشد بانک برگزار شد، ضمن تقدیر از زهرا سادات موسوی، فرزند سید‌علی موسوی کارمند بازنشسته این بانک،  گفت: امروز برای ما روز خوبی است و ما خوشحالیم که در خدمت یکی از موفق‌ترین فرزندان همکار بانک ملی ایران هستیم.

وی در این جلسه یادآور شد: من از طرف خود و همه کارکنان بانک ملی ایران این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم این نخبه جوان در آینده به موفقیت‌های بزرگتری دست پیدا کند و در آینده نیز باعث سربلندی ایران عزیز باشد.

در ادامه این جلسه سید علی موسوی پدر زهرا سادات موسوی ضمن تقدیر از مدیران بانک ملی ایران گفت: افتخار می‌کنم که کارمند بانک ملی ایران بوده‌ام و به خود می‌بالم که در بانکی خدمت کرده‌ام که اینگونه به موفقیت فرزندان همکار بها و ارزش می‌دهد.

گفتنی است زهرا سادات موسوی همچنین رتبه اول مسابقات داستان‌نویسی کشوری در سال 1394 و رتبه اول داستان‌نویسی تهران در سال 1395 را نیز به دست آورده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش