اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108525357

با مشارکت بانک تجارت

کارخانه گچ صالح ایلام افتتاح شد

کد: 13950610108525357

http://goo.gl/dDGMrz

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با هفته دولت، کارخانه گچ صالح ایلام با مشارکت بانک تجارت افتتاح و به بهره برداری رسید.

کارخانه گچ صالح

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این کارخانه با حضور سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت و معدن، مهندس مروارید استاندار ایلام و تنی چند از مسئولین محلی استان افتتاح شد. دراین مراسم از همکاری بانک تجارت در ارائه تسهیلات برای راه اندازی کارخانهگچ صالح تقدیر به عمل آمد.

بر اساس ایگ گزارش، واحد تولیدی گچ صالح ایلام با تسهیلات بانک تجارت وسرمایه گذاری بخش خصوصی با ظرفیت سالیانه 100 هزار تن در زمینی به مساحت 5 هکتار در شهر ایلام احداث گردید و با راه اندازی آن برای 100 نفر از جوانان این استان شغل ایجاد شده است.

گفتنی است کارخانه گچ صالح با آخرین تکنولوژی ماشین آلات ساخت تجهیز به بهره برداری رسید و استاندارهای لازم برای عدم آسیب رسانی به محیط زیست در آن رعایت گردیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه