اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109666046

روکش تزئین کیک و شیرینی رقیب سرسخت صنعت شیرینی و کیک و شکلات

محصول ژل بریلوکراتر در قنادی ها رونمایی شد

کد: 13950611109666046

http://goo.gl/T9D8jA

، تهران , (اخبار رسمی): ژل بریلو کراتر محصولی که با ذائقه ما هم خونی دارد.طعم واقعی و بوی طبیعی میوه بروی کیک از مهمترین عوامل پرمصرف بودن این محصول در بین قنادان است.

نمای کلی از طعم های ژل بریلو کراتر

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی پویاکابک، یازدهم شهریور ماه 1395 قنادی ها میزبان رونمایی از روکش تزئین کیک و شیرینی (ژله بریلوکراتر) محصول تازه این شرکت بود.
این محصول جدید کمپانی KRATER با استفاده از میوه های مجاز و طبیعی تولید شده است.
روکش تزئین کیک و شیرینی (ژله بریلوکراتر) دارای چسبندگی و براق کنندگی بالابروی سطح کیک و شیرینی همراه با مزه و بوی طبیعی از مهمترین اتفاقات مهم در این پارت از این محصول می باشد، که از مهمترین دلایل واردات این محصول است.
مسئول روابط عمومی شرکت بازرگانی پویاکابک واردات این محصول را نتیجه کیفیت چندین و چند ساله کمپانی کراتر (Krater) دانست و گفت: ، این محصول برخلاف دیگر محصولات با استفاده از میوه های طبیعی و کاملا بهداشتی و بدور از استفاده از افزودنی های غیر مجاز است.
تیم بازاریاب ما با تحقیق و بررسی عوامل مهم از دید مشتریان و قنادان محترم روند رو به رشد کیفیت این محصول را در همه طعم ها افزایش داد. برای تولید این محصول از زمان آغاز پروژه تولید محصول آغاز و امسال آماده رونمایی شد.
وی پارت جدید این محصول را هم زمان با اعیاد پیش رو به بازار را از امروز اعلام کرد و ادامه داد: روکش تزیین کیک و شیرینی یکی از مهمترین اجزاری تشکیل دهنده برای تزئین کیک ها و شیرینی ها است و ما با استفاده از تیم فعال در زمینه محصولات قنادی (شیرینی و کیک و شکلات) بهترین برند را انتخاب کرده و قنادان را در پدید آوردن محصولی جذاب یاری رساندیم. محصول بریلو کراتر یکی از منحصر بفرد ترین و اولین ژل بریلو در ایران می باشد، که سابقه بیش از یک دهه توزیع و فروش در سطح قنادی ها را در ایران دارد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت شرکت بازرگانی پویاکابک به نشانی www.poyakabak.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تولیدی بازرگانی پویاکابک

شرکت تولیدی بازرگانی پویا کابک با توجه به نیاز صنایع غذایی به مواد اولیه، در مهرماه 1382 با حضور تعدادی از کارشناسان فنی که سابقه تولید و مدیریت موفق در کشور داشتند تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان