اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110955575

همراهی ایرانیهای حاضر در چین با تیم ملی

کد: 13950613110955575

http://goo.gl/pUEODL

، تهران , (اخبار رسمی): پیش بینی می شود حدود 200 ایرانی برای حمایت از تیم ملی ایران برابر چین در ورزشگاه المپیک شن یانگ حاضر شوند.

همراهی ایرانیهای حاضر در چین با تیم ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون فوتبال، فرستاده سفیر ایران در چین برای استقبال از تیم ملی از حضور  ایرانیها در ورزشگاه المپیک شن یانگ برای تشویق تیم ملی در بازی سه شنبه خبر داد.
او همچنین از فراهم شدن اقلام فرهنگی از جمله پرچم ایران و ادوات تشویق مانند طبل خبر داد و گفت این 200 ایرانی از شهرهای پکن و شانگهای به شن یانگ سفر خواهند کرد.
ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ 60 هزار نفر ظرفیت دارد و به گفته خبرنگار محلی این شهر برای دیدار روز سه شنبه ظرفیت ورزشگاه تکمیل خواهد شد.
این استادیوم در سال 2007 ساخته شد و برای برگزاری برخی از مسابقات فوتبال بازیهای المپیک تابستانی سال 2008 مورد استفاده قرار گرفت.
ورزشگاه المپیک، استادیوم اختصاصی تیم شنیانگ دونجین از تیمهای حاضر در رقابتهای دسته دوم لیگ چین است.
از نکات جالب دیگر شهر شن یانگ می توان به رطوبت بالای این شهر اشاره کرد که در حال حاضر رطوبتی 65 درصدی دارد و این میزان رطوبت بیش از دو برابر رطوبت دمای فعلی تهران است.
رطوبت دما در این شهر در برخی ساعات به نزدیک 90 درصد نیز می رسد.
دو چینی هوادار تیم ملی ایران از زمان ابتدای ورود تیم ایران به فرودگاه شهر تا مقابل هتل تیم ملی ایران را همراهی می کردند. این دو با در دست داشتن لباس تیم ایران و همچنین تصاویری از تک تک بازیکنان تیم ملی با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش