کد: 13950614112495926

در حمایت از کودکان سرطانی به نمایش در می آید

تابلوهای هنرمندان شاخص ایران در برج میلاد

کد: 13950614112495926

http://goo.gl/Pi0vm2

، تهران , (اخبار رسمی): دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ عشق» به مناسبت 25 سالگی مؤسسه «محک» به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

تابلوهای هنرمندان شاخص ایران در برج میلاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی برج میلاد تهران، دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ عشق» با منتخبی از آثار هنرمندان معاصر 12 تا 19 شهریورماه در گالری رواق هنری برج میلاد برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که 12 شهریورماه از ساعت 16 تا 21 افتتاح می شود، آثاری از فرح اصولی، ناصر پلنگی، صداقت جباری، آزیتا حاجیان، ایران درودی، عربعلی شروه، بهزاد شیشه گران، منیژه صحی، یعقوب عمامه پیچ، عباس کیارستمی، رضا کیانیان، گیزلا وارگا سینایی و 40 هنرمند بنام دیگر در معرض دید یاوران کودکان مبتلا به سرطان و علاقمندان به هنر قرار می‌گیرد.

بازدید از نمایشگاه از 13 تا 19 شهریورماه از ساعت 11 تا 21 برای عموم آزاد است و نیمی از عواید حاصل از فروش این آثار به کودکان مبتلا به سرطان تعلق می‌گیرد.

برگزاری دومین نمایشگاه «رنگ عشق» با همراهی و همت هنرمندان، گامی در مسیر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش