اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112596012

نمایشگاه باز باران برپا شد

اجرای برنامه های شاد کودکانه در بوستان ولایت

کد: 13950614112596012

http://goo.gl/353BDE

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه عرضه محصولات نوشت افزار به مدت 10 روز در بوستان بزرگ ولایت برپا شده است و مراجعه کنندگان می توانند با مراجعه به این بوستان مایحتاج خود را تأمین کنند.

اجرای برنامه های شاد کودکانه در بوستان ولایت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، هدف از نمایشگاه بازباران رفاه حال شهروندان در تأمین وسایل نوشت افزار دانش آموزان خود است  و محصولات نمایشگاه به مدت 10 روز،  تا 20 شهریور در این محل عرضه خواهد شد. 
این گزارش حاکی است محصولات این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکننده داخلی و تأمین امکان خریداری اجناس ایرانی با تخفیف 20 تا 50 درصدی عرضه شده و برچسب قیمت نیز روی محصولات درج شده است.
نمایشگاه نوشت افزار که داخل قلعه شادی بوستان راه اندازی شده دارای 35 غرفه است و شهروندان می توانند از ساعت 9 لغایت 22 به نمایشگاه مراجعه کنند. 
براساس این گزارش نمایشگاه باز باران بوستان ولایت از زمان راه اندازی تاکنون مورد استقبال بیش از 6 هزار شهروند و دانش آموز قرار گرفته است.
گفتنی است در این نمایشگاه استیج برنامه شاد و زنده ویژه کودکان نیز تدارک دیده شده است که اوقاتی شاد و مفرح را برای بچه ها ایجاد می کند. این برنامه از ساعت 11 صبح و بعد ازظهر ها نیز ساعت 15/30 اجرا می شودو پخش زنده آن از طریق شبکه 5 تلویزیون نیز «بازباران» را به خانه ها می برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

مرکز ارتباطات به عنوان نهادی پایه و کلیدی موثردر سرنوشت سازمان با رویکرد ارتباط‌مداری و دانایی‌محوری به شمار می رود که با تلاشی هدفمند برای ایفاد برنامه‌ای منتج از فرهنگ جهادی در جهت تحقق منافع مردم و شهرداری است که با بررسی مداوم و پیگیری رویدادهای اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی مرتبط با مدیریت شهری و کسب اطلاع تمام جریان که در چگونگی فعالیتهای شهرداری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه