اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113226182

اکران پاییزی مستند «موج نو» در «هنر و تجربه»

کد: 13950614113226182

http://goo.gl/lBxOxH

، تهران , (اخبار رسمی): پروانه نمایش مستند سینمایی «موج نو» به کارگردانی احمد طالبی‌نژاد صادر شد تا با شروع فصل پاییز، روی پرده سینماهای گروه «هنر و تجربه» برود.

اکران پاییزی مستند «موج نو» در «هنر و تجربه»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، در جلسه روز 8 شهریور ماه شورای پروانه نمایش که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پروانه نمایش مستند «موج نو» ساخته احمد طالبی‌نژاد برای اکران در گروه «هنر و تجربه» صادر شد.

طالبی نژاد گفت: این مستند که با حضور داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کیانوش عیاری، اصغر فرهادی، پرویز شهبازی و شهرام مکری با شیوه‌ غیر متعارف به بررسی چگونگی پیدایش جریان موج نو در سینمای ایران می‌پردازد در فصل پاییز در گروه «هنر و تجربه» اکران عمومی می‌شود.

وی بیان کرد: قرار بود همزمان با اکران فیلم «فروشنده»، این مستند هم اکران شود ولی به دلیل اینکه مخاطب بالقوه‌ مستند «موج نو» دانشجویان سینما و تئاتر هستند، تصمیم گرفتیم که مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی، این مستند روی پرده سینماها برود.

عوامل تولید مستند سینمایی «موج نو» عبارتند از پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: احمد طالبی‌نژاد، مدیر تصویربرداری: فرهاد طالبی‌نژاد، صدا: شاهین پورداداشی، تدوینگر: بابک حیدری، مدیر تولید: حنیف سروری، عکاس: محمود حسینی، دستیار اول کارگردان: ناصر طالبی‌نژاد، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هنر و تجربه

گروه سینماهای «هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم‌های باارزشی در میان فیلم‌های غیرتجاری است که اکران‌شان می‌تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعة سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر