اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113395575

موافقت با استعفای نایب رئیس بانوان فدراسیون

کد: 13950614113395575

http://goo.gl/WwhqP6

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای دکتر عرب عامری موافقت کرد.

موافقت با استعفای نایب رئیس بانوان فدراسیون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، پس از ارائه درخواست استعفای الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، مهدی تاج-رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای وی موافقت کرد.
مهدی تاج پس از استعفای نایب رئیس فدراسیون تقدیر نامه ای را به عرب عامری اهدا کرد.
در متن لوح تقدیر نامه تاج به عرب عامری آمده است: اهتمام در خدمت صادقانه به جامعه ورزش همراه با نگاه برنامه محور در فوتبال بانوان و همگرایی با کلیه زیر ساختهای فدراسیون فوتبال در طول خدمت شما همواره مشهود بود.
در ادامه پیام تقدیر رئیس فدراسیون به عرب عامری آمده است: اکنون پس از سالها مدیریت شایسته شما که منجر به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشور در آسیا در اولین دوره از این مسابقات شد، باتوجه به استعفای مکرر شما بدینوسیله ضمن موافقت و بهره مندی از تجربیات گران سنگ شما، در آینده به سهم خویش از خدمات صادقانه شما به مجموعه ورزش کشور خصوصا خانواده بزرگ فوتبال نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داشته و توفیق روز افزون آن عزیز در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
گفتنی است، دکتر الهه عرب عامری با ارسال نامه ای به مهدی تاج اعلام کرده بود که با توجه به سوابق تخصصی و آموزشی اینجانب در رشته علوم ورزشی و تجربه سالیان طولانی به عنوان نایب رئیس بانوان در فدراسیون های مختلف، بنا به درخواست مسئولین و با علاقه شخصی به فدراسیون فوتبال آمدم و در مدت یک سال و نیم تمام، سعی و تلاش خویش را خالصانه در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون چه در زمان  آقای کفاشیان و جنابعالی انجام دادم.حاصل تمام تلاش ها منجر به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان برای اولین مرتبه در آسیا شد. البته بدون شک تلاش همکاران قبلی نقش بسزایی در این موفقیت ها داشته است. همانگونه که مستحضرید چندین مرتبه بنا به دلایل مختلف شخصی و کاری درخواست استعفا کردم که هر بار با مخالفت آقای کفاشیان و جنابعالی مواجه شد. در نهایت با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه و تراکم فعالیتهای آموزشی و تحقیقاتی خواهشمند است، نسبت به قبول درخواست مجدد استعفای اینجانب با نظر مساعد دستور مقنضی را صادر فرمائید.
بدیهی است در زمان خدمت و پس از آن تمام تلاش خود را با کمال میل و کما فی السابق برای کمک و همکاری در زمینه فوتبال بانوان انجام خواهم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش