اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114555363

توسط بیمه دانا اجرا می شود

پرداخت خسارات احتمالی به سیل زدگان شمال

کد: 13950615114555363

http://goo.gl/B4DvwC

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه دانا آماده پرداخت خسارات احتمالی ناشی از طوفان و سیل اخیر در استان های شمالی کشور است.

خسارت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در پی وقوع سانحه طوفان، صاعقه و سیل در استان های مازندران، گیلان ،گلستان، سمنان،اردبیل و آذربایجان شرقی که متاسفانه منجر به کشته و زخمی شدن شماری از هموطنانمان شده، سیاوش سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت بیمه دانا گفت: این شرکت بیمه در راستای ایفای تعهدات خود بر اساس شرایط بیمه نامه، با اعلام آمادگی برای بررسی و جبران خسارات ناشی از حادثه طوفان و سیل چند روز اخیر در استان های شمالی کشور،کارشناسان مربوط را به مناطق سیل زده اعزام کرده است .

وی افزود: بیمه دانا که همواره با پرداخت سریع و به موقع خسارت به بیمه گزاران توانایی خود را در ایفای تعهدات بیمه ای اثبات کرده است، در این حادثه نیز ضمن همدردی با سانحه دیدگان، آماده پرداخت خسارات احتمالی ناشی از این حادثه به سیل زدگان استان های یاد شده است .

بر این اساس کلیه زیان دیدگان می توانند با مراجعه به شعب این شرکت در شهرهای شمالی کشور، ضمن ارائه بیمه نامه و مستندات آن، خسارت خود را از بیمه دانا بر اساس شرایط بیمه نامه دریافت کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه