اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115055357

با برگزاری مراسمی از سوی بانک تجارت

خودرویMG3 به برنده جشنواره پات اهدا شد

کد: 13950615115055357

http://goo.gl/S0DwpO

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم جایزه جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش، توسط بانک تجارت برگزار و خودروی MG3 به برنده اهدا شد.

خودرویMG3 به برنده جشنواره پات اهدا شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با برگزاری مراسم اهدا جایزه جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش، داریوش رحمانی از مشتریان بانک تجارت به عنوان سومین برنده یک دستگاه خودروی MG3 این جشنواره معرفی شد.

درمراسم اهدای جایزه سومین مرحله جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش (پات95) که صبح روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه با مشارکت شرکت ایران کیش برگزار شد، داریوش رحمانی به عنوان سومین برنده این جشنواره، جایزه خود را دریافت کرد.

در ادامه این جشنواره نیز به هر مشتری که بیشترین امتیاز را از محل خرید از دستگاه های pos این شرکت کسب کند یک دستگاه خودرو MG3 دیگر اهدا می شود، همچنین درآخرین مرحله این جشنواره نیز یک دستگاه خودرو آئودی به فردی که بیشترین امتیاز را در بین پذیرندگان و استفاده کنندگان ازدستگاه های pos های این شرکت بدست می آورد،اهدا خواهد شد.

جشنواره پات 95، ازبهمن ماه سال94  در بین پذیرندگان دستگاه های pos های بانک در حال برگزاری است و تاکنون به سه نفر از پذیرندگان حقیقی که بیشترین امتیاز را با استفاده از دستگاه های POS شرکت ایران کیش کسب کرده اند، یک دستگاه خودروی MG3 اهدا شده است.

شرکت ایران کیش یکی از مهم ترین تامین کنندگان خدمات دستگاه های پایانه فروش بانک در کشور بوده و تاکنون بیش از یک صد هزار دستگاه pos این شرکت در واحدهای صنفی مشتری بانک تجارت در اقصی نقاط کشور نصب شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه