اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117855416

در همایش روسای شعب بانک ایران زمین مطرح شد

تمرکز بانک‌ها بر بانکداری الکترونیک

کد: 13950617117855416

http://goo.gl/BAmqLS

، تهران , (اخبار رسمی): همایش سراسری روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، به منظور بررسی عملکرد شعب و تبیین اهداف و سیاست‌های اجرائی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

بانکداری الکترونیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، این همایش با حضور مدیرعامل، معاونت فن‌آوری اطلاعات، معاونت اعتبارات و بین‌الملل، معاونت عملیات بانکی، مدیریت اعتبارات و نظارت، مدیریت شعب استان تهران، مدیریت حقوقی و روسای شعب استان تهران از ساعاتی قبل کار خود را آغاز کرد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در همایش روسای شعب استان تهران گفت: توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن، نکته ایست که می‌تواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند و هدف بانک‌ها همین است.

پورسعید با تشریح شرایط امروز نظام بانکی کشور اظهار داشت: در حال حاضر نظام بانکی کشور شرایط خاصی را تجربه می‌کند و ما باید بدانیم در چه فضایی و در چه شرایطی قرار داریم، در حقیقت امروز نظام بانکی شرایط کار واقعی را تجربه می‌کند.

وی با اشاره به حرکت بانک‌ها به سمت ارائه خدمات بانکی در یک فضای رقابتی و فشرده گفت: ماحصل شرایط امروز باعث شده است تا بانک‌ها کار ناب بانکی و خدمات بانکداری مبنای فعالیت بانک‌ها باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین تصریح کرد: بانک‌هایی از این شرایط عبور خواهند کرد که در این زمینه درست حرکت کنند و تمام انرژی و امکانات خود را برای ارائه خدمات بانکداری مطلوب صرف کنند، تا بتوانند از این دوران گذار عبور و موجبات توسعه و ارتقاء خدمات بانکی را فراهم کنند.

وی افزود: در حقیقت بخشی از فعالیت بانک‌ها به عنوان واسطه‌گری وجوه به سمتی خواهد رفت که ارائه خدمات مناسب و کیفی، ملاک انتخاب بانک توسط مشتریان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه