اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118025363

گزارش وضعیت بیمه دانا و صنعت بیمه ارائه شد

جذب 830 میلیارد تومان پرتفوی در 5 ماه گذشته

کد: 13950617118025363

http://goo.gl/agL1sH

، تهران , (اخبار رسمی): با جذب 830 میلیارد تومان پرتفوی توسط شرکت بیمه دانا جایگاه سومی این شرکت در پنج ماه اول سال جاری تثبیت شد.

دانا

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، بیژن صادق روز 16 شهریور ماه سال جاری در جلسه شورای مدیران، ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور و صنعت بیمه گفت: در طول پنج ماه ابتدای سال جاری حدود هفت هزار و چهار صد میلیارد تومان در صنعت بیمه پرتفوی جذب شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیمه دانا در طول چهار ماه اول امسال حدود 36 درصد رشد پرتفوی داشته و سهم آن در صنعت بیمه حدود 7/7 درصد بوده است، افزود: ما از لحاظ جذب پرتفوی در این مدت رتبه سوم را در صنعت بیمه کسب کردیم.

صادق، جذب 830 میلیارد تومان پرتفوی در پنج ماهه امسال را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اهمیت جذب پرتفوی های جدید اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری با انعقاد چندین قرارداد با بیمه گزاران جدید و نیز تمدید بیمه نامه های سال گذشته، گام محکم تری به سمت تعالی بیشتر شرکت برداشته ایم.

وی همچنین به برنامه ها و اقدامات انجام شده طی چند ماه گذشته اشاره کرد و افزود: بازگرداندن مبالغ موجود در صندوق پس انداز کارکنان به همکاران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، سرمایه گذاری قابل ملاحظه در نظام بانکی و تغییر در نظام مدیریتی از جمله این اقدامات بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه