اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118920420

استودیوهای گالکسی در ورزشگاههای ریو راه اندازی شد

مشارکت سامسونگ در مسابقات پارالمپیک

کد: 13950618118920420

http://goo.gl/hgRDBq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامسونگ شریک کمیته بین المللی پارالمپیک برزیل است و خدمات ویژه ای به ورزشکاران و علاقمندان بازیها که دارای نا توانی جسمی یا حرکتی هستند ارایه می دهد.

در تهیه حبر به ارزش خبری موضوع توجه کنید

شرکت سامسونگ برای افرادی که از نظر جسمی و حرکتی دچار محدودیت هستند خدمات تازه ای ارایه داده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت سامسونگ, این شرکت در بخش تامین تجهیزات ارتباطی و مخابراتی وایر لس شریک کمیته بین المللی پارالمپیک در  ریو برزیل است . این شرکت با  ایجاد استودیوهای گالکسی و برنامه وبلاک نویسان پارالمپیک در نظر دارد پیشرفتهای خود در زمینه ارتباطی و مخابراتی را به جهانیان نشان دهد .

این شرکت علاوه بر ارایه خدمات زیادی به شرکت کنندگان بازیهای پارالمپیک , برای طرفداران این بازیها که از یک یا چند توانایی بی بهره هستند هم فرصتهای تازه ای ایجاد کرده است .  ازجمله خدماتی که این شرکت در اختیار بازدید کنندگان از بازیها قرار می دهد  را می توان این طور تشریح کرد:

اول :بازی نابینایان:گوشی های گالسی که در مسابقات پارالمپیک در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد  این امکان را دارد که با کمک صداها متناسب با شرایط بازیها  افراد را در  جریان مسابقات قرار دهد . این خدمت در اختیار نابینایان قرار دارد .

دوم:جذب صدا: این سرویس برای ناشنوایان است و تجهیزاتی روی گوشی های گالسی  قرار داده می شود  تا افراد نا شنوا هم بتوانند در جریان تحولات و هیجانات بازی قرار بگیرند و هنگامی که هیجانی در ورزشگاه ایجاد می شود یا بچه ای گریه می کند از طرق مختلف به فرد نا شنوا اطلاع داده می شود .

سوم:تعدیل رنگ: این خدمت در اختیار  افرادی که کور رنگی دارند قرار می گیرد و به انها امکان تمیز دادن افراد تیمهای مختلف را می دهد تا بتوانند در جریان تحولات بازی قرار بگیرند .

چهارم:زمان را مرور کنید: این سرویس برای افرادی که نا توانی حرکتی دارند است و می توانند از طریق حرکات سر و یا دکمه های یک سخت افزار سوم تحولات مهم بازی را روی گوشی های گالسی دنیال کنند. استفاده کنندگان از این سرویس می توانند با گوشی های گالسی سلفی هم تهیه کنند  و آن را چاپ کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش