اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120836037

ایرانستاگرام در سینما حقیقت!

کد: 13950620120836037

http://goo.gl/jm9BR9

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم مستند «ایرانستاگرام» به کارگردانی شکوفا کریمی و تهیه‌کنندگی مهدی کرم‌پور، متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت شده است.

ایرانستاگرام در سینماحقیقت!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، این فیلم نقبی گذراست بر فرهنگ ایرانی در ارتباط با فضای مجازی! در یکی دو سال اخیر رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی با انتقاداتی همراه بوده و گروه تولید «ایرانستاگرام» با دستمایه قرار دادن آن، اقدام به ساخت این فیلم مستند 30 دقیقه‌ای کرده‌اند.

شکوفا کریمی از سال 1382 سابقه دستیار کارگردانی، برنامه‌ریزی و مدیریت تولید در سینما را داشته و با کارگردانانی چون کمال تبریزی، مهدی کرم‌پور، حمید نعمت‌الله، محمدرضا هنرمند، محمدعلی طالبی و پیمان معادی همکاری کرده است.

مهدی کرم‌پور هم از کارگردانان سینمای ایران است که تهیه‌کنندگی، نویسندگی و گویندگی این فیلم مستند را برعهده داشته است.

«ایرانستاگرام» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است.

از دیگر عوامل اصلی تولید این فیلم می‌توان به امین بهرام‌سری (تصویربردار)، محمدعلی سعیدی (صدابردار) و محمدعلی سعیدی (تدوینگر) اشاره کرد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وابسته به سازمان سینمایی، متولی حمایت و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی اول، فیلم‌های مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه، فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی حرفه‌ای و فیلم‌های انیمیشن بلند و کوتاه است تا با هنرمندی جوانان خلاق، متعهد و باتجربه و تلاش در عرصه نمایش داخلی و بین‌المللی آثار ارزشمند فرهنگی، افق روشنی را برای سینمای پرافتخار و جهانی «ایران اسلامی» ترسیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر