اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123546104

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین :

تلاش ما کسب بهترین نتایج است

کد: 13950623123546104

http://goo.gl/F0emCz

، (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بزرگسالان ایران می‌گوید با تمرینات فشرده‌ و حضور در مسابقات مختلف تلاش خواهد کرد تا ملی‌پوشان ایران با بهترین شرایط عازم رویدادهای مهم سال جاری شوند.

تلاش ما کسب بهترین نتایج است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، علیداد ساوه‌شمشکی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی، در مورد آخرین شرایط دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی اسکی آلپاین ایران اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن یک اردوی 21 روز در شمشکی مرحله دوم اردوی خود را بازهم به مدت 21 روز آغاز کردیم و خوشبختانه در حال حاضر اسکی‌بازان حاضر در اردوی تدارکاتی از شرایط خوبی برخوردارند.

او افزود: در این اردو‌ها تمرینات در ارتفاع و بدن‌سازی همراه با تمرینات هوازی در دستور کار قرار دادیم و پس از آغاز فصل برف نیز تمرینات خود را در پیست‌های اسکی دنبال خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران در مورد دعوت‌شدگان به اردوی تدارکاتی، گفت: دعوت‌شدگان به اردو بر اساس امتیازات فدراسیون جهانی(FIS point) و نتایج مسابقات سال گذشته و البته بر اساس نظر کمیه گزینش‌گر به اردو دعوت‌ شده‌‌اند. در این میان فقط حسین‌ ساوه‌شمشکی با توجه به عمل زانو در اردو حضور ندارد که او هم بلافاصله بعد از بهتر شدن شرایط به جمع‌ دیگر اسکی‌بازان حاضر در اردو اضافه می‌شود. مرتضی جعفری نیز پس از بازگشت از رقابت‌های اسکی چمن به جمع دیگر اسکی‌بازان حاضر در اردوی تدارکاتی اضافه شده است.

ساوه‌شمشکی خاطر نشان کرد: امسال دو رویداد مهم را در پیش داریم. مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی زمستانی که هر دو برای ما از اهمیت زیادی برخوردارند. تلاش می‌کنیم تا در هر دو رویداد با بهترین شرایط حاضر شویم و به همین خاطر تمرینات خود را به صورت مداوم و البته پرفشار دنبال می‌کنیم. طی دو سال اخیر فرصت‌های زیادی را برای پیشرفت در اسکی از دست دادیم ولی با این وجود به هیچ عنوان ناامید نیستیم و تمامی تلاش خود را برای موفقیت به کار بسته‌ایم.

او در پایان خاطر نشان کرد: اسکی ایران در دو سال اخیر شرایط خوبی را سپری نکرد ولی امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم بتوانیم به روندی رو به رشد دست پیدا کنیم و اسکی ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش