کد: 13950624125685926

برای صلح و دوستی میان جهانیان در برج میلاد

کودکان ایرانی نمایشگاه نقاشی افتتاح کردند

کد: 13950624125685926

https://goo.gl/ZaBR1k

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه نقاشی رنگ صلح با آثاری از هنرمندان مطرح کشور همچون نقاشی آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون،حسین محجوبی از اساتید برتر نقاشی و علی اکبر صادقی به مناسبت روز جهانی گشایش یافت.

کودکان ایرانی نمایشگاه نقاشی افتتاح کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، نمایشگاه نقاشی "رنگ صلح" به مناسبت روز جهانی صلح روز گذشته (دوشنبه 22 شهریور ماه) با حضور هنرمندان و سفیر کشور ویتنام، نماینده سفارت اتریش نماینده در گالری هنری برج میلاد تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که فراخوان شرکت در آن از دو ماه گذشته توسط آموزشگاه پویندگان اعلام عمومی شد، نقاشی های 85  نفر در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان با موضوع صلح جهانی و دوستی میان ملت ها پذیرفته شد و آثار راه یافته به این نمایشگاه به بیش از 120 اثر از سراسر ایران رسید.

نکته قابل توجه در برگزاری این نمایشگاه، شرکت هنرمندانی همچون آهو خردمند، علی اکبر صادقی و حسین محجوبی از هنرمندان بنام سینما و تئاتر و هنرهای تجسمی بود.

قرار است مراسم اختتامیه این نمایشگاه 30 شهریور ماه همزمان با روز جهانی صلح برگزار شود و 9 نفر از شرکت کنندگان به عنوان نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

نمایشگاه رنگ صلح تا 30 شهریور ماه همه روزه در گالری غربی برج میلاد تهران به صورت رایگان میزبان علاقه مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش