اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126105357

بانک تجارت برگزار می کند

Audi وMG3 در انتظار برندگان جشنواره پات

کد: 13950624126105357

https://goo.gl/orXChj

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش (پات)، همراه با جوایز نفیس برای دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان حساب های بانک تجارت درحال برگزاری است.

جشنواره پات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جشنواره که از 12بهمن ماه 94 آغاز شده، به قید قرعه و براساس میزان امتیاز کسب شده توسط پذیرندگان ، تعداد3 دستگاه خودروMG3 ، 160گوشی آیفون 6S و در پایان جشنواره، یک دستگاه خودرو آئودی اهدا می شود.

از دیگر بخش های این جشنواره اجرای  طرح 7788 است که از تاریخ 27 مرداد آغاز شده و  تا پایان جشنواره ادامه خواهد یافت. در این طرح به پذیرندگان دستگاه های POS ایران کیش، پشتیبان های پذیرندگان و دارندگان کارت به ازای خرید از طریق دستگاه های کارتخوان شرکت ایران کیش، درگاههای پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق کدussd   #788* ،نرم افزار موبایلی put و درگاه پرداخت e-shop ، روزانه به قید قرعه جایزه نقدی معادل 788/000/1 ریال  اهدا می شود.

گفتنی است تا کنون سه مرحله قرعه کشی این جشنواره صورت گرفته و تعداد 3 دستگاه خودرو MG3 به همراه 120دستگاه گوشی همراه  آیفون به پذیرندگان اهدا شده است.

دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاه های POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره پات به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankisk.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه