اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128070009

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد

کاهش التهاب بازار گوشت گوسفندی با واردات

کد: 13950627128070009

https://goo.gl/8wOM32

، تهران , (اخبار رسمی): قرار است که واردات گوشت از ارمنستان صورت گیرد که دیگر با این وجود شاهد افزایش قیمت در ایام محرم نخواهیم بود.

کاهش التهاب بازار گوشت گوسفندی با واردات

به گزارش اخباررسمی به نقل از فودنا، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: براساس اطلاعاتی قرار است که واردات گوشت از ارمنستان صورت گیرد که دیگر با این وجود شاهد افزایش قیمت در ایام محرم نخواهیم بود.

وی، با بیان اینکه با گذشت عید قربان قیمت ها در بازار با کاهش روبرو نشده، اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی ماه و افزایش هزینه های خانوار ، تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه 30 تا 31 هزارتومان به مغازه دار و 34 تا 35 هزارتومان به مشتری عرضه می شود.

ملکی با بیان اینکه در دو ماه گذشته نرخ هر کیلو گوشت 4 هزارتومان افزایش یافته  است،بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و ذبح بی رویه ،نمی توان پیش بینی نمود که اوضاع بازار بهبود یابد.

رئیس اتحدیه گوشت گوسفندی گفت: براساس اطلاعاتی قرار است، واردات گوشت از ارمنستان صورت گیردکه در این صورت  افزایش  قیمتی در ایام محرم  نخواهیم داشت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه خبری صنایع غذایی ایران فودنا

فودنا نخستین شبکه خبری صنایع غذایی ایران است که فعالیت خود را در زمینه­ ی اطلاع­ رسانی متمرکز کرده است و از سال 1384تاکنون بخش عمده توان و نیروی خود را در زمینه­ ی اطلاع ­رسانی صنایع غذایی به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]