اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128155416

با حضور رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد

گردهمایی کارکنان بانک ایران زمین مازندران

کد: 13950627128155416

https://goo.gl/ExZQzL

، تهران , (اخبار رسمی): همایش روسای شعب استان مازندران و سمنان در جهت انتقال نقطه نظرات مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره بانک با حضور علی آعبدالله ریاست هیئت مدیره در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

بانک ایران زمین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین در ابتدای جلسه سلیم بهرامی مدیریت شعب استان ضمن خیر مقدم و ابراز خشنودی از حضور ریاست هیئت مدیره بانک در استان و معرفی همکاران شعب مازندران و سمنان، عملکرد استان مازندران را برای مدعوین جلسه تشریح کرد.

در ادامه علی آعبداله ریاست هیات مدیره ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت کنونی بانک و جایگاه آن با سایر رقبا در سه بعد فرا سازمانی، بعد داخلی و خارجی و انسجام در بین مدیران ارشد بانک ارائه کرد و خواستار انتقال این اتحاد و همدلی به سایر همکاران شد.

آعبداله در ادامه اظهار داشت: هرچه بیشتر نگاه روسای شعب از برداشت یک رویداد به هم نزدیک تر باشد بانک پویاتر و سریع تر می تواند به دنبال یک هدف برود وگرنه مدیریت آن جزیره ای می شود و کار سخت می شود.

وی با بیان این که برای این کار در ابتدا نگاه مشتری خیلی اهمیت دارد، بیان کرد: باید دقت کنیم در نگاه اول مشتری کجا هستیم و درگام دوم محیط و آدم ها هستند که تاثیر گذارند. باید دید تاثیرگذاری آن ها چگونه است ؟در گام سوم رفتار آدم ها و نوع برخورد با مشتریان است باید برخورد ها در بانک درست شود و گام چهارم باید بررسی شود که چه چیزی برای عرضه به مشتریان داریم.

عبداله افزود: اگر در سه مرحله اول پیروز باشیم، توانسته ایم اصل مشتری مداری را حفظ کنیم. که کلید سه گام اول در دست پرسنل وگام چهارم در دست هیئت مدیره است.

در ادامه همایش سلیم بهرامی خواستار برنامه ریزی و تلاش مضاعف همکاران شد و بیان کرد: با این اقدام می توانیم به اهداف تعیین شده بانک در سال جاری برسیم.

وی در ادامه گفت:  مدیریت مشارکتی و استفاده از نقطه نظرات همکاران جوان باید در اولویت اول قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه