اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128955706

معاون مالی و پشتیبانی در ارتباط فردا منصوب شد

کد: 13950627128955706

https://goo.gl/NHYJuF

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مالی و پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با توجه به تغییر ساختار سازمانی این شرکت معرفی شد.

معاون مالی و پشتیبانی در ارتباط فردا منصوب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا،مهدی رضایی که به عنوان معاون مالی و پشتیبانی این شرکت انتخاب شده است، پیش از این به عنوان معاون مالی و سرمایه گذاری بانک پارسیان مشغول به کار بوده است.

وی در کنار دو معاون دیگر، فرشید اردوانی (معاون بازریابی و عملیات) و نیما نامداری (معاون طرح و توسعه) اهداف توسعه‌ای این شرکت  را پیش‌ می‌برند.
طرح‌ها و برنامه‌های شرکت ارتباط فردا و همچنین موفقیت‌های این شرکت طی سال گذشته موجب توسعه آن و تغییر ساختار سازمانی‌اش شده است. از همین رو شرکت ارتباط فردا از هفته ابتدایی شهریور ماه با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای که در دستور کارش قرار داده است ساختار سازمانی جدیدی را پیاده کرد.
این شرکت برای تمرکز بیشتر بر چشم‌انداز تعریف شده‌اش و همچنین برای توسعه و پیشرفت بیشتر در سازمان، محیطی را فراهم کرده تا فرصت‌هایی را برای خود و افراد کلیدی این صنعت ایجاد کند تا در کنار یکدیگر بتوانند موجب رشد و ارتقای صنعت پرداخت کل کشور شوند.
سابقه فعالیت افراد تعیین شده برای سه معاونت اصلی این شرکت نشان می‌دهد، مدیران ارشد این شرکت سعی خواهندکرد تا با گرد هم آوردن چهره‌های سرشناس و موفق صنعت پرداخت گامی موثر در جهت نیل به اهداف سازمانی و همچنین ارتقای صنعت پرداخت کشور بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

ما در ارتباط فردا تفکر چابک را به خدمت گرفته‌ایم که محصولاتی عالی و مشتریانی خوشحال داشته باشیم. در ارتباط فردا تلاش می‌کنیم پلتفرمی فراهم کنیم که همه برنامه‌نویس‌ها بتوانند محصولات هیجان‌انگیزی تولید کنند. ما با کمک محصولاتی که ارائه می‌کنیم تلاش می‌کنیم به مشتریان‌مان در جنگل انبوه اطلاعات کمک کنیم که بتوانند قدرت داده‌ها را به خدمت بگیرند. ما تلاش می کنیم ابزارهای متنوعی برای استفاده از روش‌های مختلف پرداخت فراهم کنیم؛ چه نقد، چه غیرنقد. برخی تصور می‌کنند کانال‌های مختلف در حال رشد و توسعه هستند؛ در بانکداری ما کانال‌های مختلف نداریم و همه آنها یک کانال هستند و قرار است دسترسی به خدمات متنوع بانکی را فراهم کنند. بنابراین توسعه کمی ابزارهای متنوع هرگز رویکرد مناسبی نیست و ما تلاش می‌کنیم به شکل بهینه از کانال‌های مختلف استفاده کنیم. نوآوری هسته ارتباط فرداست و همه چیز گرد نوآوری شکل گرفته است. برای همین در ارتباط فردا تلفن همراه، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، تجربه کاربری از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما تلاش کرده‌ایم این طرز فکر را در معماری و دکوراسیون ساختمان ارتباط فردا هم پیاده کنیم و فضای کاری فراهم کنیم که تسهیل کننده نوآوری باشد. با همین منطق است که ارتباط فردا حامی بسیاری از رویدادهای نوآورانه مانند لین‌استارتاپ ماشین شده است. ما شرکتی هستیم که آمده در فضای جدید فناوری‌های مالی به فردا فکر کند در «ارتباط فردا» تصور می‌کنیم در فردایی که فاصله زیادی با ما ندارد، بانکداری دیجیتال و فناوری‌های مالی تصور ما از تراکنش را به کلی تغییر خواهند داد. شرکت «ارتباط فردا» با این نگاه شکل گرفته است و در مسیر تحول همگام با دنیای جدید قرار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]