اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129685357

بانک تجارت ارائه می دهد

تسهیلات به صاحبان مشاغل با چرتکه

کد: 13950628129685357

https://goo.gl/TCrcb0

، تهران , (اخبار رسمی): بانک تجارت به پذیرندگان دستگاه های POS این بانک و فروشگاه های مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت تسهیلات ویژه ای در قالب طرح "چرتکه" ارائه می کند.

چرتکه

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، "چرتکه" با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان دستگاه های پایانه های فروش (POS) و درگاه های پرداخت اینترنتی بانک تجارت بر اساس میانگین حساب و میزان تراکنش طراحی شده است.

بر این اساس ، به مشتریان دارنده حساب جاری کارت یا حساب کوتاه مدت عادی متصل به دستگاه POS و یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت براساس میانگین یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه در قالب عقود مرابحه و یا مشارکت مدنی بازرگانی ،تسهیلات ویژه طرح چرتکه پرداخت خواهد شد . سقف تسهیلات این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب حداکثر تا سقف چهار میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ده میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی تعیین شده است.

هموطنان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت این تسهیلات و بازپرداخت آن به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه