اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131975357

با حمایت بانک تجارت انجام شد

رونمایی از 3 اثر هنری مرتبط با غدیر

کد: 13950629131975357

https://goo.gl/JPsoKZ

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با هفته ی امامت و ولایت طی مراسمی به میزبانی بانک تجارت از سه اثر ادبی و هنری مرتبط با واقعه ی تاریخی غدیر رونمایی شد.

بانک تجارت

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که عصرگاه روز یکشنبه 28 شهریورماه برگزار شد به صورت همزمان از نگارش نوآورانه ی خطبه غدیر با خودکار ابداعی توسط استاد "اکبر فتحی" ، نسخه ی منظوم این خطبه سروده ی شاعر اهل بیت "محمد عظیمی مهر" و طرح پوستر غدیر با طراحی "بهادر پگاه" هنرمند جوان کشور رونمایی شد.

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در سخنان خود ایجاد دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در بانک تجارت و همکاری با این بنیاد را از جمله بزرگترین افتخارات مدیران و کارکنان این بانک دانست و اظهار داشت: امروز مجموعه ی بانک تجارت مفتخر است تا با تاسی به فرهنگ علوی، خدمتگزاری صادقانه و سختکوشانه به مردم و تلاش برای تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه‌ی عملکرد و برنامه های خود قرار داده است.

وی با اشاره به همت عالی و نوآوری های ارزشمند اهالی فرهنگ و هنر برای نمایاندن جلوه های پرفروغ واقعه ی تاریخی غدیر گفت: اینگونه اقدامات ارزشمند را می‌توان برگ دیگری از دفتر پرمهر ابراز ارادت هنرمندان میهن اسلامی به مولای متقیان و میراث تاریخی واقعه‌ی غدیر دانست.

گفتنی است در این مراسم که جمع کثیری از کارکنان بانک تجارت حضور داشتند، از تعدادی از حافظان خطبه ی غدیر و ایثارگران بانک تجارت تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی