اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133625626

نگاهی به راهکارهای ایسوس در زمینه خلق صدا در دنیای بازی

صدایی که شما را قهرمان می کند

کد: 13950701133625626

https://goo.gl/9foFeQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایسوس به عنوان قدیمی ترین کمپانی سخت افزار کامپیوتر مخصوص بازی، راهکارهای متنوعی را در زمینه تجهیزات صوتی مخصوص بازی، برای داشتن حس بهتر ارائه کرده است.

صدایی که شما را قهرمان می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایسوس در ایران،اثربخشی صوت در دنیای بازی های رایانه ای منجر به لذت چند برابر از این تفریح می شود و شما را وارد دنیای مجازی بازی ها می کند. شرکت ایسوس به عنوان قدیمی ترین کمپانی سخت افزار کامپیوتر مخصوص بازی، راهکارهای متنوعی را در زمینه تجهیزات صوتی مخصوص بازی، برای داشتن حس بهتر ارائه کرده است:

هدست های مخصوص بازی

هدست و بلندگو های حرفه ای به همراه سخت افزار مناسب، قطعا بازی را جذاب تر می کند. سازندگان بازی با ارائه صدای چند کاناله، حس و حال مجازی بازی را برای گیمرها و دوست داران دنیای بازی های رایانه ای واقعی تر می کنند. ایسوس هم در تولیدات متنوعی از هدست های مخصوص بازی خود، با به کار گیری از آخرین فناوری ها، پیاده سازی جذاب تر جلوه های صوتی و تقویت قدرت صدا با سخت افزار قدرتمند، تعریفی جدید از بازی ارائه کرده است.

هدست های حرفه ای و مخصوص بازی ایسوس با در نظرگرفتن نیازهای یک گیمر واقعی، طراحی و تولید می شوند. استفاده از مگنت های پریمیوم نئودیمیومی، طراحی بر پایه اصول ارگونومی، به کار گیری قطعات و پوشش ای با طول عمر بالا به همراه رابط های نرم افزاری/ سخت افزاری مناسب در خط تولید هدست های مخصوص بازی ایسوس رعایت شده است تا گیمرها، بیشترین لذت صوتی را از بازی ببرد.

کارت صدای مخصوص بازی

صدا نیز مانند سایر داده ها در کامپیوتر نیازمند پردازش های پیچیده است. پردازش صدا و دقت در ایجاد فرکانس های مختلف صوتی، باید توسط یک پردازنده صوتی حرفه ای برای پخش آماده شود. یک کارت صدای مناسبت برای بازی باید از تجهیزات قدرتمند صوتی استفاده کند تا بتواند جوابگوی هدست ها و اسپیکرهای قدرتمند با توان بالا باشد. ایسوس در تولید کارت های صدا، از قدرتمند ترین چیپ های پردازنده صوتی، DAC فراتر از استاندارد صوتی و راهکارهایی مانند تفکیک فیزیکی کانالهای صدا از هم، طراحی ظاهری گیمرپسند، پردازش صدای مخصوص بازی را به بهترین حالت ممکن فراهم می کند.

پردازش صدا و تولید صدای قدرتمند و واضح در دنیای بازی،  نهایت خلاقیت ایسوس نیست! علاوه بر سخت افزار قدرتمند، ایسوس با نرم افزارهای متعدد و کارامد مانند Sonic Radar Pro و Sonic Studio، لذت شنیدن صدا را به بهترین حالت ممکن رد دسترس گیمرها قرار می دهد.

صدا درمادربوردهای مخصوص بازی

ممکن است تهیه کارت صدای حرفه ای و مخصوص بازی برای برخی از گیمرها اندکی پر هزینه باشد. ایسوس با پیاده سازی و استفاده از سخت افزار مناسب در مادربوردهای مخصوص بازی خود، گیمرها را در زمینه صدای مخصوص بازی همراهی می کند.

کارت صدای موجود در مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس مجموعه کامل از سخت افزار و نرم افزار متناسب برای پردازش و تبدیل صدا را دارا می باشند. در برخی از مدل ها مانند RAMPAGE V EDITION 10، ایسوس با افزونه هایی مانند پنل SupremeFX Hi-Fi، قدرت این کارت های صوتی را حتی از کارت صوتی مجزا، بیشتر کرده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح