کد: 13950703134895926

همزمان با هفتمین سال تولد برج میلاد تهران

اختتامیه جشنواره عکس برج میلاد برگزار شد

کد: 13950703134895926

https://goo.gl/ZyjuoH

، تهران , (اخبار رسمی): اختتامیه دومین جشنواره عکس بین‌المللی برج میلاد همزمان با اول مهر و هفتمین سالگرد افتتاح برج میلاد تهران برگزار شد.

اختتامیه جشنواره عکس برج میلاد برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد ، در این مراسم مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، درویش پور، مدیرعامل جدید برج میلاد، جمشید مشایخی از پیشکسوتان عرصه هنر و جمع کثیری از مردم حضور داشتند.
زبانی گویاتر از عکس برای یادمان برج میلاد نداشتیم
درویش پور در ابتدای مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره عکس برج میلاد گفت: برج میلاد امروز نمایشگاهی از توان و علم ایرانیان است. نمایشگاهی از معماری، عمران، برق، الکترونیک، تکنولوژی، رادیو و تلویزیون و توانایی و زیبایی است.
مدیر عامل برج میلاد با اشاره به ویژگی‌های متفاوت فنی برج افزود: اما امروز برج با کارکردهای متنوع مثل همایش و کنسرت و نمایشگاه‌های متفاوت روبروست و نمایشگاه عکس، بهانه‌ای برای ثبت سرمایه ملی ایران در دفتر خاطرات ایران و مردم شریف آن است.
مدیریت شهرداری در اتمام برج میلاد نقش مهمی داشت
محمدرضا حافظی، طراح برج میلاد تهران سخنران دیگر مراسم بود که با بیان اینکه خدمات مهندسی برج از سال 1372 آغاز شد گفت: این برج حاصل دسترنج مهندسین بزرگی است. در تاریخ ما بناهای شکوهمندی مثل ایوان گوهرشاد و برج طغرل هست که امروزه در معماری جهان زبانزد است.
رئیس دانشگاه هنر دانشگاه تهران با ذکر اینکه هدف اولیه برج میلاد فنی و مخابراتی و تلویزیونی است افزود: اما وقتی مردم به دیدن برج می‌آیند یعنی ما موفق شدیم و مردم آن را پسندیده‌اند.
حافظی اظهار کرد: بر خود می‌بالم که با گذراندن عمر نسبتا طولانی اما جمع حاضر در برج نشستند. امیدوارم جرات و جسارت و شجاعت انجام پروژه‌های بزرگ در شهر ادامه داشته باشد.
طراح برج میلاد در پایان از مدیریت شهردار تهران و حمایت‌های ایشان قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: مدیریت شهرداری تهران در انجام این پروژه مدیریت قابل و شایسته‌ای بود. از حمایت‌ها و پشتیبانی آقای قالیباف سپاسگزارم.
در ادامه مراسم لوح تقدیری از طرف شهردار تهران به محمدرضا حافظی اهدا شد.
جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از دیگر میهمانانی بود که روی صحنه آمد و با تشویق طولانی مدت مردم به حالت ایستاده سخنان کوتاهی گفت: چه لذتی بالاتر از اینکه مکانی زیبا، شکیل و قشنگ به دست هموطنان هم خون من در این شهر ساخته شده است. برج میلاد را می‌گویم.
در این مراسم از 12 نفر از عکاسان برگزیده جشنواره عکس برج میلاد تقدیر شد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی از طرف شهردار تهران به آنها تعلق گرفت.
تقدیر از حسن قائدی، عکاس مدافع حرم و خانواده شهید ارغوانی، از کارمندان منطقه 12 شهرداری تهران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ایرانی می‌تواند
هیات داوران این دوره از جشنواره با شعار «ایرانی می‌تواند» که اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی، مسعود زنده روح کرمانی، وحید سالمی و ساتیار امامی بودند از بین 5000 اثر رسیده به دفتر جشنواره، این افراد را شایسته تقدیر دانستند.
پریسا یزدی
مصطفا وثوق کیا
زهرا غفوریان
آریان نوبخت
مهدی عباسی
سهیل زند آذر
علی شریف
شهرام شهابی
محسن جعفری
حسین قربانی مهرزاد
مانا حجازی
سیدعلیرضا تارا
موسیقی زنده و کنسرت پایانی
علی زند وکیلی و گروه زند با موسیقی زنده و صدای خوب انرژی بخش مراسم پایانی اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران و هفتمین سالگرد افتتاح برج میلاد بود که باعث شد حاضرین در سالن حواس‌شان از پایان روز اول پاییز پرت شود و با لبی خندان همراه مدیر عامل برج میلاد، گالری نمایشگاه عکس 100 اثر راه یافته به مرحله نهایی را بازگشایی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.