اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135715357

در شهرستان کاکی

مدرسه شهدای بانک تجارت افتتاح شد

کد: 13950703135715357

https://goo.gl/qJYzXv

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور معاون استاندارو جمعی از مقامات محلی استان بوشهر ، مدرسه هوشمند شش کلاسه شهدای بانک تجارت در شهرستان کاکی این استان افتتاح شد.

مدرسه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در آئین اقتتاح شهدای بانک تجارت که روز شنبه سوم مهرماه برگزار شد محمدابراهیم مقدم ، مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 29 مدرسه با مشارکت بانک تجارت در اقصی نقاط میهن اسلامی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است اظهار داشت : دانش آموزان امروز ، مدیران و کارآفرینان و متخصصین فردای کشور هستند و بهره مند ساختن کودکان و نوجوانان ایرانی از امکان تحصیل در مدارس استاندارد و دارای فضای آموزشی مناسب ، مسیر حرکت کشور به سوی استقلال و پیشرفت را هموارتر می کند.

مقدم افزود: بانک تجارت مفتخر است تا با مشارکت در ساخت، نوسازی و هوشمندسازی مدارس در امر توسعه ی آموزش در مناطق محروم کشور و ساختن آینده ای بهتر برای فرزندان ایران زمین مشارکت می کند . خانواده بزرگ بانک تجارت پیگیری این برنامه را یکی از اصلی ترین رئوس ایفای مسئولیت های اجتماعی خود قرار داده و امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی 1396، شاهد تکمیل عملیات احداث و افتتاح پنج مدرسه ی دیگر با مشارکت بانک تجارت باشیم .

در ادامه این مراسم دکتر زرین فر معاون استاندار بوشهر، از ساخت این مدرسه به عنوان هدیه ارزشمند بانک تجارت به مردم استان یاد کرد و گفت : امروز بنگاه های اقتصادی کشور می توانند با سرمایه گذاری در توسعه فضاهای آموزشی ، علاوه بر مشارکت در رفع محرومیت و توسعه هرچه بهتر سرمایه های انسانی کشور نیز مشارکت کنند . توجه داشته باشیم هرچه این سرمایه غنی تر باشد آینده کشورمان درخشان تر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه