اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139135402

بیمه همراه ملت رونمایی شد

کد: 13950705139135402

https://goo.gl/DHVQQU

، تهران , (اخبار رسمی): «بیمه همراه ملت» با حضور مدیر عامل بیمه ملت، مدیرعامل شرکت همراه اول و مدیرعامل شرکت جیرینگ رونمایی شد.

بیمه همراه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در آیین رونمایی از این محصول که امروز دوشنبه در نمایشگاه تلکام برگزارشد، ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت به سابقه این طرح اشاره کرد و گفت: این پروژه در حدود یک سال و نیم پیش، شروع و با برگزاری جلسات متعدد در سطح کارشناسان و مدیران، قدم به قدم توسعه یافت و در نهایت منجر به عقد تفاهم نامه ای فی مابین شرکت بیمه ملت و شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) گردید و امروز افتخار آن را داریم تا ضمن تبادل تفاهم نامه، از «بیمه همراه ملت» نیز رونمایی شود.

وی افزود: در فاز اول این طرح عظیم، مشترکین همراه اول می توانند در بستر APP  و USSD  بیمه حوادث شرکت بیمه ملت را با استفاده از سامانه #707* تهیه کنند. در این طرح، چهار پکیج بیمه حوادث در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند با تعیین سرمایه فوت و بازه زمانی پوشش بیمه حوادث، بیمه نامه مد نظر خود را از این سامانه به راحتی خریداری کنند.

همچنین ابراهیم پور به فازهای بعدی این طرح اشاره کرد و گفت: در فاز دوم این طرح که بزودی اجرایی خواهد شد امکان خرید بیمه های آتش سوزی، زندگی و سرمایه گذاری و مسئولیت و در فاز های بعدی امکان خرید سایر بیمه نامه ها از طریق بستر تلفن همراه فراهم می گردد و عموم هموطنان عزیز  می توانند از این خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

در ادامه این مراسم صدوقی مدیرعامل همراه اول با اشاره طرح نوآورانه بیمه همراه که نیروهای جوان آن را طراحی کرده اند گفت: پس از رفع نقاط ضعف و درنهایت با همکاری بیمه ملت و جیرینگ برای اولین بار این طرح قابلیت ارائه را پیدا کرد.

وی افزود: یکی از دغدغه های دنیای امروز این است که مردم فرصت لازم برای مراجعه به دفاتر بیمه ای و درخواست بیمه نامه را ندارند. به همین دلیل همراه اول که در 100 درصد شهرهای کشور و در حدود 80 درصد روستاهای کشور و نیز 110 کشور خارجی که قرارداد رومینگ با آنها داریم حضور دارد، توانسته است این بستر رایگان #707* را برای مشترکین ایجاد نماید تا بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

صدوقی خاطرنشان کرد: حتی این امکان وجود دارد که افراد در مسافرت نیز درخواست خرید بیمه نامه خود را ارسال کنند؛ این خدمات در آینده متنوع تر شده و حتی در قدم های بعدی با این سرویس می توان بیمه نامه هایی مانند شخص ثالث را صادر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ملت

شرکت بیمه ملت (سهامی عام) با مجوز شماره 23863 بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران مورخ 1382/9/4 بر اساس قانون تاسیس بیمه گری تــاسیس گردیـد و در تاریخ 1382/8/12 تحت شماره 211230 و در شناسه ملی 10102526951 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه