اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139556280

از سوی مرکز آموزش و توسعه مهارت کسب و کار برندابات

کارگاه های تخصصی کسب و کار پاییزه شروع شد

کد: 13950705139556280

https://goo.gl/cLejJF

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز آموزش برندابات (BBS) تحت نظارت و مدیریت گروه توسعه کسب و کار آرمانی متمرکز بر آموزش درون سازمانی، کارگاهی و مجازی در حوزه های بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ با تاییدیه مدرک دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت خود را در سال 95 آغاز کرده است.

عناوین دوره ها

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه کسب و کار آرمانی، در سال های اخیر مدرک گرایی به شدت در جامعه گسترش یافته و دانشگاه ها از وظایف اصلی خود که تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیاز روز صنعت و بازارکار است، فاصله دارند. با توجه به این مهم، جهت جبران خلاء موجود در فضای آموزش های تخصصی و کاربردی درون سازمانی در حوزه های مختلف کسب وکار به منظور تقویت و ایجاد مهارت نیروی انسانی، ایجاد ارزش افزوده در توانمندی های کارشناسان و مدیران سازمان ها، فارغ التحصیلان دانشگاهی و کسب معلومات و دانش روز در حوزه کسب و کار، مرکز آموزش برندابات با همکاری دانشگاه جامع علمی کاریردی تاسیس شده است.

مرکز آموزش برندابات با هدف توسعه دانش و بهبود مهارت های پرسنلی در شرکت ها وسازمان ها که با عنوان رویداد آموزشی درون سازمانی شناخته می شود، دوره های آموزشی که در آنها تبحر و تجربه ارزشمندی دارد، طراحی کرده و تقدیم حضور می کند.

در کنار رویداد آموزشی درون سازمانی، حیطه آموزش های فردی متناسب با شرایط صنعت و بازار، نیز از دید مرکز آموزش برند ابات دور نمانده است. در این بخش نیز به انجام وظیفه در جهت ارتقاء مهارت های فردی خواهیم پرداخت.

لیست دوره های آموزشی 

 اولین دوره مارکتینگ به زبان ساده

کارگاه ویدئو مارکتینگ

کارگاه تدوین طرح کسب و کار(Business Plan)

کارگاه توسعه بازار و برندینگ

کارگاه روابط عمومی تجاری

کارگاه طراحی یکپارچه هویت بصری برند CIG

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه توسعه کسب و کار آرمانی

برند از معدود دارایی هایی است که یک سازمان می تواند تا همیشه داشته باشد. “برندابات” مرجع تخصصی مشاوره ، آموزش ، اطلاع رسانی و ارائه مقالات و مطالب برندسازی با هدف ایجاد مکانی جهت تلاقی افکار فعالان در بخش برندینگ ایران است . گروه برند سازی BrandAbout با همکاری تعدادی از اولین فارغ التحصیلان MBA برندسازی در ایران، پیشکسوتان و اساتید تبلیغات و بازاریابی در پاسخ به نیاز کسب و کارها به داشتن زبانی نو در برقراری ارتباط با مخاطبین خود و داشتن ابزاری خلاقانه در تدوین استراتژی های نشانه گذاری نام های تجاری شان در قلب و روح بازار شکل گرفته است. در سایت BrandAbout مقالات مربوط به برندینگ ، برندسازی و ایجاد برند و تحقیقات بازار و بازاریابی ، مدیریت برند ، استراتژی برند ، کتابچه برند ، و هویت بخشی به برند را بیابید. شعار ما «بخوانید، بیاموزید و قدرتمند شوید»

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]