اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140196023

جشنواره‌ نمایش عروسکی کانون به تلویزیون می‌رود

کد: 13950706140196023

https://goo.gl/1ua8Qm

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌های تلویزیونی «ستاره‌ی دنباله‌دار» و «فوق‌العاده» با ویژه برنامه هفدهمین جشنواره‌ نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهمان‌ خانه‌ها خواهند شد.

جشنواره‌ نمایش عروسکی کانون به تلویزیون می‌رود

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان می‌توانند اخبار هفدهمین جشنواره‌ی دو سالانه نمایش عروسکی را از طریق رسانه ملی در سراسر کشور دنبال کنند.

بر این اساس قرار است برنامه‌ی «ویژه» شبکه امید‌ (شبکه نوجوان) در روزهای جشنواره به پوشش زنده‌ی این رویداد بپردازد.

بر همین اساس از روز ششم تا نهم مهر، کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی نمایش می‌توانند به تماشای این برنامه از ساعت 17 تا 18 بپردازند.

شبکه‌ی دوم سیما اعلام کرده است که برنامه‌ی «ستاره‌ی دنباله‌دار» در چهار برنامه و در طول روزهای برگزاری جشنواره بعد از اخبار جوانه‌ها بعد از ظهرها مهمان‌ خانواده‌ها خواهد بود.

در این دوره از جشنواره قرار است 11 گروه از استان‌های سراسر کشور به اجرای نمایش بپردازند. نمایش بخشی از این آثار، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده و همچنین پیش‌کسوتان حاضر در این دوره؛ بخشی از برنامه‌های رسانه‌ی ملی در این روزها خواهد بود.

این جشنواره از 6مهر آغاز به کار کرده است و تا 8 مهر ماه ادامه دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر