اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140265575

همیشه اولین مسابقه برای هر تیمی سخت و دشوار است

برمک: بازیکنان با انگیزه تمرینات را دنبال می کنند

کد: 13950706140265575

https://goo.gl/66Khcz

، تهران , (اخبار رسمی): مربی تیم ملی جوانان گفت: تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می شود، پیگیری می کنیم.

برمک: بازیکنان با انگیزه تمرینات را دنبال می کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رسمی فدراسیون فوتبال، کوروش برمک مربی تیم ملی جوانان گفت:  بازیکنان در اردوی تدارکاتی  تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند تا بتوانند با آمادگی کامل در مرحله نهایی رقابتهای آسیا به مصاف حریفان خود بروند.
وی در ادامه بیان کرد: پروسه آخر تمرینات ملی پوشان که بدنسازی بوده، به اتمام رسیده است و در صدد آن هستیم که با یک تیم لیگ برتری بازی کنیم تا ملی پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.  همچنین در این اردو مرور تاکتیک و سیستمی که قرار است مقابل قطر، ژاپن و یمن بازی کنیم را در دستور تمرینی بازیکنان قرار داده ایم.
وی درادامه در خصوص بازیهای تیم ملی جوانان ایران در مرحله نهایی گفت: با توجه به سید بندی و قرعه ای کشی که صورت گرفت با قطر، ژاپن و یمن همگروه شدیم و شرایط به گونه ای شد که تیم های فوق ناراحت هستند که ایران در گروهشان قرار دارد. امیدوار به بازیکنانمان هستیم و بدون شک نتایج مطلوبی را به دست خواهیم اورد.
مربی تیم ملی در ادامه درباره بازی برابر قطر گفت: تمام تمرکزمان روی بازی اول است و بدون شک برای هر تیمی بازی اول سخت خواهد بود. تیمی که با قدرت ظاهر شود با امید بیشتر و انگیزه بالا به مصاف حریفان می رود و بازیهای خود را ادامه می دهد. در واقع برنامه های کادر فنی برای هر بازی مشخص بوده و بازی به بازی پیش می رویم تا به موفقیت برسیم.
وی در پایان ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان  بخاطر صعود به رقابتهای جام جهانی 2017 گفت: تیم ایران در بازی با عربستان نتیجه را  دو بر صفر واگذار کرده بود، اما در جریان بازی تیم برگشت و با روحیه بالاتری به مصاف حریف خود رفته و در نهایت پیروز میدان شد. هیچ تیمی از این قاعده مستثنی نیست و اگر با اقتدار بازی اول را شروع کنیم، موفق خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش