اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140826023

نمایش‌ های حرفه‌ای به مدارس مازندران رسید

کد: 13950706140826023

https://goo.gl/V73pyi

، تهران , (اخبار رسمی): در روزهای برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون، سه نمایش از طرح کتاب، تئاتر، مدرسه در شهرها و مناطق محروم مازندران به اجرا در می‌آید.

نمایش‌های حرفه‌ای به مدارس مازندران رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سه نمایش راز گل سرخ، هفت خوان رستم و گل باقالی روزهای 6 و 7 مهر در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، بابل، قائم‌شهر، سیمرغ، جویبار، ساری و نکا به اجرا در می‌آیند.

قاسم عزیززاده گرجی مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران ضمن اعلام این خبر گفت: «این طرح از سوی اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری و با همکاری کارشناسان آموزش و پرورش از سال گذشته در تهران به اجرا در آمد، براساس این طرح، سرفصل کتاب‌های دوره ابتدایی از پایه اول تا ششم انتخاب و به تئاتر تبدیل شد.»

او با بیان این‌که از این شیوه جهت تفهیم بهتر مفاهیم آموزشی بهره گرفته می‌شود، اظهار داشت: «تا سال گذشته دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول برای درس خواندن تابع متدهای کلاسیک آموزشی بودند. ولی امسال آن‌ها شاهد ورود گروه‌های تئاتری به مدارس‌شان خواهند بود. این دانش‌آموزان درس‌های فارسی، علوم، اجتماعی، تاریخ، هنر و .... را در قالب نمایش می‌بینند و می‌آموزند.»

گرجی با اعلام هم‌زمانی حضور گروه‌های نمایشی حرفه‌ای و برگزاری جشنواره نمایش عروسکی در استان مازندران ابراز امیدواری کرد.

وی با اظهار امیدواری از این‌که که این طرح‌ها استمرار داشته باشند افزود: «چنین طرح هایی ضمن ایجاد تعامل اثر بخش میان کانون و مدارس می‌توانند در تقویت استعدادهای کودکان و نوجوان دانش‌آموز موثر باشند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر