اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141275357

بانک تجارت:

مشتریان برای تعویض کارت بانکی اقدام کنند

کد: 13950706141275357

https://goo.gl/SxJyy1

، تهران , (اخبار رسمی): با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، مهلت تعویض تجارت کارت‌ها به طور موقت و برای یک بازه زمانی بسیار کوتاه تمدید شد.

بانک تجارت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک تجارت در جهت اجرای دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای استانداردسازی خدمات کارتی شبکه شتاب از ابتدای سال جاری به طور مستمر از مشتریان دعوت کرده تا نسبت به تعویض تجارت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به گذشتن از موعد 31 شهریور 1395 آخرین مهلت تعویض کارت‌ها، با دریافت مجوز موقت از بانک مرکزی فرصتی مجدد برای مشتریانی که هنوز برای تعویض کارت به شعب بانک مراجعه نکرده‌اند فراهم شده است.

کاظم پور تاکید کرد: ضرورت دارد این دسته از مشتریان در اسرع وقت با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک تجارت نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

گفتنی است، با تعویض تجارت کارت، شماره سریال کارت‌های تجارت از 627353 به 585983 تغییر خواهد یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه