اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141715357

تجدید میثاق کارکنان بانک تجارت با شهیدان

کد: 13950707141715357

https://goo.gl/4iGmH8

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از کارکنان بانک تجارت با حضور بر مزار شهیدان بانک تجارت و شهدای 72 تن در گلزار شهدای بهشت زهرا با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

بانک تجارت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از کارکنان این بانک برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه و ذکر و ثنای مقام شامخ شهدا، قبور مقدس شهدای 72 تن و شهیدان احمدی، بستانچی و خلجی از شهیدان بانک تجارت غبار روبی و گل‌افشانی شد.

گفتنی است، بانک تجارت دارای 38 شهید از جمله شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس در استان‌های مختلف کشور هستند و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، مراسم فوق در سایر استان‌های کشور نیز برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه