اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142556023

حسین محب‌اهری تجلیل می‌شود

کد: 13950707142556023

https://goo.gl/rh7s7f

، تهران , (اخبار رسمی): در آیین اختتامیه‌ هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حسین محب‌اهری تجلیل می‌شود.

حسین محب‌اهری تجلیل می‌شود

به‌ گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط‌عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده خبر داد: «در مسیر سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تجلیل از هنرمندان پیکسوت، 8 مهر در ساری مراسم تجلیل از حسین محب‌اهری برگزار می‌شود.»
معاونت فرهنگی کانون گفت: «نگرش و رویکرد مدیر عامل کانون قدردانی از هنرمندان و پیش‌کسوتانی است که سال‌ها در عرصه‌ی کودک و نوجوان فعالیت کرده‌اند. در همین مسیر همکاران کانون در اولویت قرار گرفته‌اند. هنگامی که این ایده از سوی مدیر عامل مطرح شد در دستور کار جشنواره‌ها قرار گرفت و برنامه‌ریزان و مدیران کانون نیز از آن استقبال کردند.»
قمرزاده ادامه داد :«محب‌اهری یکی از سرمایه‌هایی است که کانون می‌تواند به آن ببالد. هنگامی که از کانون صحبت می‌شود در واقع درباره‌ی یک جایگاه معنوی صحبت می‌شود. لذا هفدهمین جشنواره‌ی سراسری نمایش عروسکی کانون با توجه به سال‌ها فعالیت و همکاری مستمر این هنرمند ضروری دانست تقدیر و تجلیلی از ایشان داشته باشد. این مراسم هم‌زمان با اختتامیه‌ی جشنواره برگزار خواهد شد.»
لازم به ذکر است که آیین اختتامیه‌ی این جشنواره پنجشنبه 8 مهر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود. این مرکز در ساری، خیابان رودکی، بوستان سنگ واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر