اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144495671

نایب رییس فدراسیون بوکس:‌

سطح مسابقات آبادان رضایت بخش بود

کد: 13950710144495671

https://goo.gl/BjVIGd

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به حضور بوکسورهای جوان در تیم های حاضر رقابت های شکست حصر آبادان، سطح این رقابت ها تنزلی نسبت به گذشته پیدا نکرده بود.

سطح مسابقات آبادان رضایت بخش بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، روح الله حسینی در خصوص رقابت های شکست حصرآبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه بوکسورهای جوان زیادی در این رقابت ها حضور داشتند، سطح مسابقات رضایت بخش بود.

وی افزود: به غیر از سوریه که ترکیب کاملی داشت،  سایر تیم ها با بوکسورهای جوان و جویای نام در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند که در این بین چند نفری عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص مربیان کوبایی تیم ملی گفت: بارها اعلام کردیم که در این خصوص عجله ای نداریم و باید تصمیم درستی داشته باشیم.دو مربی را برگزیدیم که هنوز نمی توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که حضور این مربیان در کشورمان قطعی شده یا خیر، گفت: در حال رایزنی با فدراسیون بوکس کوبا هستیم اما تاکنون هیچ چیز قطعی نشده و باید سر یکسری از مسائل با آنها به توافق برسیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

ورزش بوکس با آغاز جنگ جهانی دوم در ایران مورد استقبال قرار گرفت. در اسکله های جنوبی کشور، کارکنان کشتی های خارجی این ورزش را انجام می دادند و بدینسان جوانان ایرانی با مشاهد بوکس به آن علاقه مند شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش