کد: 13950710145235926

آشنایی با فرهنگ و تمدن کره در برج میلاد

کد: 13950710145235926

https://goo.gl/YlGwHt

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره هارمونی ایران و کره دهم و یازدهم مهرماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران با حضور هنرمندان ایرانی و کره ای برگزار می شود.

آشنایی با فرهنگ و تمدن کره در برج میلاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، این جشنواره پیش درآمدی است بر سال 2017 که سال تبادل فرهنگی ایران و کره نامگذاری شده است.

در این جشنواره نمایش سنتی نقالی و نمایش سنتی و پیچیده بشیلا، نمایشگاه فرهنگی- سنتی کره جنوبی، آشنایی با خوشنویسی کره ای و نمایشگاه نقاشی با عنوان "ژن کره ای" را می توانید مشاهده کنید.

در بخش نمایش سنتی بشیلا و نمایش نقالی، بشیلا رویارویی دو تمدن پارس و شیلا را به تصویر می کشد. افسانه ای درباره آبتین، شاهزاده ایرانی، فرارنگف شاهدختی از شیلا و ماجرای دفاع این قهرمانان از سرزمینهایشان. این نمایش با حرکات آیینی-سنتی کره ای، تصاویر متحرک و موسیقی به همراه نقالی ایرانی این داستان را نقل می کند.

در بخش نمایشگاهی، نمایشگاه پوشاک و کفش، جواهرات سنتی با طراحی مدرن هنبوک در معرض دید عموم گذاشته می شود. همچنین نمایشگاه دیگری با موضوع نقاشی و عنوان "ژن کره ای" به مدت 2 روز برپا خواهد شد. این نمایشگاه به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از طریق به اشتراک گذاشتن همدلی و تولید پیوند فرهنگی جدید میان دو کشور شناخت بهتری نسبت به فرهنگ کره ای پیدا کنند.

در نمایشگاه نقاشی کره ای بیش از 40 اثر هنری، خطاطی سنتی با قلم و جوهر و هنر معاصر کره در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

جشنواره هارمونی ایران و کره از امروز شنبه دهم مهرماه آغاز شده و تا یازدهم مهرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برپاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه